Gå til innhold

Hva svarer man når date spør om selvskadings arr?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva svarer man når folk spør om selvskadings arr? Jeg tenker da på når arrene er veldig få og små og jeg bare har selvskadet der en gang på underarmen. Jeg har altså begynt å date for første gang og er redd jeg kommer til å få spørsmålet om hva som har skjedd når vedkommende legger merke til arrene etter hvert. 

Anonymkode: eea44...128

Fortsetter under...

Glitter skrev (1 time siden):

Bare å si at det var noe du gjorde en tid du hadde det veldig vondt. 

Så ikke lyve og si at det var ett uhell eller noe? Det er vel dumt kanskje?

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så ikke lyve og si at det var ett uhell eller noe? Det er vel dumt kanskje?

Det er dumt. Synes Glitter sitt forslag er perfekt.

Anonymkode: 3273c...0fa

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva svarer man når folk spør om selvskadings arr? Jeg tenker da på når arrene er veldig få og små og jeg bare har selvskadet der en gang på underarmen. Jeg har altså begynt å date for første gang og er redd jeg kommer til å få spørsmålet om hva som har skjedd når vedkommende legger merke til arrene etter hvert. 

Bare si at du gikk igjennom en vanskelig periode i livet ditt og selvskadingen skjedde på grunn av dette. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...