snusmumeriken96 Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar Ikke mye, men mulig jeg har fått i meg smuler av pulverformen... fordi hadde kraftig feber og kun 1 ibux som lå i en skuff og der var det søla vanish pulver.. er dette veldig farlig? Har litt vondt i spiserøret og ble skremt, at jeg tok sjansen.. 0 Siter
snusmumeriken96 Skrevet 26. februar Forfatter Skrevet 26. februar snusmumeriken96 skrev (Akkurat nå): Ikke mye, men mulig jeg har fått i meg smuler av pulverformen... fordi hadde kraftig feber og kun 1 ibux som lå i en skuff og der var det søla vanish pulver.. er dette veldig farlig? Har litt vondt i spiserøret og ble skremt, at jeg tok sjansen.. Kan ikke ringe familie så sent 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar Ring giftinformasjonen! Antakeligvis er det ikke farlig, men ta en telefon og hør med de. Anonymkode: 9fdef...cd4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. februar Skrevet 27. februar Rart at ikke psykiateren som er lege her svarer her på dette? Hva svarte giftiformasjonen? Bedre nå med deg? Anonymkode: b1a22...9af 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. februar Skrevet 27. februar snusmumeriken96 skrev (17 timer siden): Ikke mye, men mulig jeg har fått i meg smuler av pulverformen... fordi hadde kraftig feber og kun 1 ibux som lå i en skuff og der var det søla vanish pulver.. er dette veldig farlig? Har litt vondt i spiserøret og ble skremt, at jeg tok sjansen.. nei så klart er det ikke farlig med så ørliten dose. slapp av. Anonymkode: 66b30...55c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. februar Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Rart at ikke psykiateren som er lege her svarer her på dette? Hva svarte giftiformasjonen? Bedre nå med deg? Anonymkode: b1a22...9af Nå tåler man en dose giftstoffer i ny og ned. Har vel spist 1 kg neglelakk i mitt liv, innunder 3 liter salmiak osv. Så er ingen krise å få i seg noen gratulerer av ett vaskemiddel. SÅ giftige er de ikke. Anonymkode: 5444e...fcc 0 Siter
snusmumeriken96 Skrevet 27. februar Forfatter Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Rart at ikke psykiateren som er lege her svarer her på dette? Hva svarte giftiformasjonen? Bedre nå med deg? Anonymkode: b1a22...9af Ja, gikk greit.😁 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.