Gå til innhold

Så skuffet over meg selv😖

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vil være anonym akkurat nå.

Jeg må komme meg av benzo og klarer det ikke.

I dag tok jeg 2!

Har vært «flink» å ta en halv eller en hel i en mnd.nå. 
Er så utrolig skuffet over meg selv, tenk at jeg ikke bare klarer å droppe den pillen. Jeg som er så målrettet og sta!(på en god måte da). Føler meg som en skikkelig mislykket person. Benzo holder angsten noenlunde i sjakk, men i dag utløste den av noe på jobb.Jeg gråt i 2 timer etter jeg kom hjem og sitter her og bare vil stoppe alt vondt. Vil være den gamle meg!

Skal det være sååå vanskelig å slutte?Kjenne angst bare med tanken på det.

Anonymkode: d405f...228

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er vanlig at det går i rykk og napp hos alle mennesker. Du må bare prøve å se sånn på det, I morgen er det ny dag og nye muligheter. prøv å fokusere på det. Og når en sliter er det vanlig at enkelte dager er verre enn andre dager, da trenger en gjerne litt mer støtte enn ellers. Slik var det for deg i dag. Men husk å tenke på at i morgen er det en ny dag, og dagen i dag er forbi. 

Anonymkode: 8e2cb...cae

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Det går bra. All utvikling går fremover, litt tilbake, litt til siden og så fremover igjen. Du er på riktig vei og fortsetter bare det gode arbeidet i morgen ❤

Anonymkode: 4dd3c...2a0

Snill du er, takk❤️Jeg prøver❤️

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Det er vanlig at det går i rykk og napp hos alle mennesker. Du må bare prøve å se sånn på det, I morgen er det ny dag og nye muligheter. prøv å fokusere på det. Og når en sliter er det vanlig at enkelte dager er verre enn andre dager, da trenger en gjerne litt mer støtte enn ellers. Slik var det for deg i dag. Men husk å tenke på at i morgen er det en ny dag, og dagen i dag er forbi. 

Anonymkode: 8e2cb...cae

For et fint svar🥹Tusen tusen takk❤️Jeg skal virkelig prøve, selv om denne dagen har vært såååå mørk🥹

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...