Gå til innhold

Anbefalte innlegg

En usynlig kraft og tyngde omslutter meg. Det er et mørke som har overtatt og som trykker meg ned. Kan faktisk kjenne det fysisk. Det får meg til å tenke vonde og triste tanker, som igjen gir meg vonde og triste følelser. Det får meg til å miste lyst, for ingenting gir glede. Det eneste jeg har lyst til er bare å sove, bare være inne, bare sitte stille. Jeg blir nedkjempet. 

Men i morgen skal jeg kjempe tilbake. Jeg skal gå ut, gå meg en tur. Kjenne lufta og puste den inn i lungene mine. Så får jeg bare håpe jeg klarer å stå ved det i morgen da. Tror jeg bare må bestemme meg og bare gjøre, selv om alt stritter imot.

Er ikke det veien å gå da? Jeg tror det. 

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/490474-%C3%A5-kjempe-mot-depresjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker ikke at du har disse nedturene dine, i alle fall ikke at de er så kraftige som nå. Husk at Zyprexa nok er et sterkere stemningsstabiliserende middel enn Risperdal. Det kan av denne grunn være du trenger noen justeringer. 

Det føles ikke sånn nå, men dette går over. Tror ikke det er så lenge til du føler deg bedre. Det pleier heldigvis ikke vare så lenge, selv om sykdommen lurer deg til å tro at det aldri går over.

klem ❤️

Endret av ISW
ISW skrev (3 minutter siden):

Jeg liker ikke at du har disse nedturene dine, i alle fall ikke at de er så kraftige som nå. Husk at Zyprexa nok et et sterkere stemningsstabiliserende middel enn Risperdal. Det kan av denne grunn være du trenger noen justeringer. 

Det føles ikke sånn nå, men dette går over. Tror ikke det er så lenge til du føler deg bedre. Det pleier heldigvis ikke vare så lenge, selv om sykdommen lurer deg til å tro at det aldri går over.

klem ❤️

Takk for trøstende ord, snille du ❤️ Jeg skal tenke på det du sier. Klem tilbake 

AnonymBruker
Vendi skrev (14 minutter siden):

En usynlig kraft og tyngde omslutter meg. Det er et mørke som har overtatt og som trykker meg ned. Kan faktisk kjenne det fysisk. Det får meg til å tenke vonde og triste tanker, som igjen gir meg vonde og triste følelser. Det får meg til å miste lyst, for ingenting gir glede. Det eneste jeg har lyst til er bare å sove, bare være inne, bare sitte stille. Jeg blir nedkjempet. 

Men i morgen skal jeg kjempe tilbake. Jeg skal gå ut, gå meg en tur. Kjenne lufta og puste den inn i lungene mine. Så får jeg bare håpe jeg klarer å stå ved det i morgen da. Tror jeg bare må bestemme meg og bare gjøre, selv om alt stritter imot.

Er du skremt bakfra? 

Det er kronisk stress du har fortalt at du sliter med. 

Anonymkode: ad077...687

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er du skremt bakfra? 

Det er kronisk stress du har fortalt at du sliter med. 

Kan du ikke starte på ad da?

Anonymkode: ad077...687

Når du ikke vet hva du snakker om, er det bedre du holder kjeft. 

Endret av Vendi

Annonse

Vendi skrev (24 minutter siden):

Du beskriver det godt. Det vanskelige med depresjonen er at den tar fra en viljen til å kjempe i mot. Men det kommer bedre tider! God bedring!

Endret av motiva2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...