Gå til innhold

Mistet helt balansen i livet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har en vond følelse inni meg. 
Hadde nesten vært bedre om noen banket meg skikkelig opp. Bare for å kjenne på noe annet. Har aldri blitt fysisk slått noen gang. Men jeg kjenner kropp og hodet ikke funker nå. Jeg står i en så vanskelig situasjon der ungdommen vår har rotet seg inn i feil miljø, og rus. Forstår ikke sitt eget beste. Vi har fått masse hjelp, men 16 åringen må jo ville og bidra selv i å få til endringer. 
Jeg veksler mellom å være utslitt, kjenne på sinne, bekymret, maktesløs, sterk angst, mangel på kontroll og skam. Dette går i sirkel hele tiden. Jeg er sykmeldt fra jobb, og det har pågått nå i snart 6 mnd. forholdet til mannen/ barnefar begynner å skrante fordi vi begge er utslitte og takler det ulikt. 
Jeg vil bare legge meg under dyna og våkne når alt er bedre. Jeg snakker med psykisk helsevern og alt det der. Men det er ikke det, jeg får det uansett ikke bedre så lenge 16 åringen gjør det han gjør. Jeg føler meg snart gæren. Hukommelsen er dårlig, dårlig søvn, lite matlyst og det går på helsa løs 

Anonymkode: c58e9...8f3

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/490478-mistet-helt-balansen-i-livet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...