Gå til innhold

Møtet mellom Trump og Zelenskyj

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Everybody skrev (19 minutter siden):

https://www.vg.no/nyheter/i/kwLQeB/kommentatorer-om-moetet-mellom-trump-og-zelenskyj-i-det-hvite-hus

Synes dere Trump og Vance var urimelig og uhøflig ovenfor Zelenskyj?

Ja hva syns du?

Anonymkode: bdf38...2f9

Everybody skrev (33 minutter siden):

https://www.vg.no/nyheter/i/kwLQeB/kommentatorer-om-moetet-mellom-trump-og-zelenskyj-i-det-hvite-hus

Synes dere Trump og Vance var urimelig og uhøflig ovenfor Zelenskyj?

Det er både trist og tragisk at stormakten USA ledes av en slik mann. Håper og tror mine amerikanske venner er både forferdet og litt flaue.

Annonse

Jeg så to minutter så ble jeg så kvalm at jeg skrudde av. Jeg takler ikke Trump og hans regjering. Og mister troen på menneskeheten når han kan bli stemt inn igjen for andre gang. Jeg mister helt troen på at vi mennesker kan gjøre noe som helst og kjenner jeg bare melder meg ut. 

Vi har ikke lært noe av historien. 

AnonymBruker
46 minutes ago, AnonymBruker said:

Europa får slå seg sammen og gå i mot Russland. Trump er ikke til å stole på, han er trollbundet av Putin sin versjon.

Du melder deg frivillig som frontsoldat formoder man?

Anonymkode: 63a16...708

AnonymBruker
Vhanja skrev (20 minutter siden):

Jeg så to minutter så ble jeg så kvalm at jeg skrudde av. Jeg takler ikke Trump og hans regjering. Og mister troen på menneskeheten når han kan bli stemt inn igjen for andre gang. Jeg mister helt troen på at vi mennesker kan gjøre noe som helst og kjenner jeg bare melder meg ut. 

Vi har ikke lært noe av historien. 

Sitter med den samme følelsen.

Hvorfor lærer vi ikke?

Anonymkode: 3c602...a98

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sitter med den samme følelsen.

Hvorfor lærer vi ikke?

Fordi vi som art er korttenkte, egoistiske og grådige. 

Vi kommer til å ende opp med vår egen undergang og det vil være veldig fortjent.

Annonse

påskelilje
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Europa får slå seg sammen og gå i mot Russland. Trump er ikke til å stole på, han er trollbundet av Putin sin versjon.

Problemet er jo at Europa ikke har nok soldater eller materiell til å stå i mot Russland, dersom USA ikke er med.

påskelilje skrev (28 minutter siden):

Problemet er jo at Europa ikke har nok soldater eller materiell til å stå i mot Russland, dersom USA ikke er med.

USA med Trump ved roret mener jeg vi ikke lenger kan stole på. Vi må bygge et sterkt Europa. Både økonomisk og militært.

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

USA med Trump ved roret mener jeg vi ikke lenger kan stole på. Vi må bygge et sterkt Europa. Både økonomisk og militært.

Helt enig. Men det tar tid.

Leste denne artikkelen i kveld, fra BBC:

https://www.bbc.com/news/articles/czjeejw9z4zo

Ekstra skrev (2 timer siden):

Det er både trist og tragisk at stormakten USA ledes av en slik mann. Håper og tror mine amerikanske venner er både forferdet og litt flaue.

Jeg har prøvd å lete på nettet etter reaksjoner fra "vanlige", fornuftige amerikanere,  men har ikke funnet noe. Det må jo være helt grusomt for de som har verdier som er tuftet på demokrati, respekt og menneskerettigheter å se sitt lands ledere gå i den retningen de gjør!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...