AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Hei, jeg sliter med depressive perioder. Jeg er også for tiden under adhd utredning. Så langt har vi funnet ut at jeg har og sliter med adhd symptomer, men vet foreløpig ikke om jeg er over eller under terskel for en diagnose. Noe som vanskeliggjør det litt er også at jeg ikke har noen som kan bekrefte fra barndom. Så ender nok med å ikke få diagnosen. Men over til spørsmålet. Har lest om Wellbutrin og at det kan brukes off label mot adhd. Håper også at det kan hjelpe på depresjon. Noen som har har erfaring enten for depresjon eller adhd symptomer? Anonymkode: c916a...9e5 0 Siter
nachnoo Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Wellbutrin er absolutt et forsøk verdt. Det er en god medisin mot depresjon og virker mot ADHD-symptomer, men vanligvis noe mindre enn sentralstimulerende. Dosen bør være >200mg, ofte opp til 450mg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Tusen takk for svar @nachnoo 😊 Anonymkode: c916a...9e5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.