AnonymBruker Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Rar overskrift kanskje, jeg lurer på om Hege e glir har en mani nå, men at litium holder den i sjakk. Bruker og lav dose AP på kveldene for tiden. Jeg har så tankekjør, helt plagsomt for meg selv og mine nærmeste. Kverner veldig på et smalt utvalg tema og det har vart i uker. Kom med lysere vær ute og litt snev av vårfølelse. det første som skjer når jeg våkner er at disse temaene surrer i hodet med en gang, jeg blir tidvis forbanna av å tenke på dette og det er det siste jeg tenker på når jeg legger meg. Skriver mye både notat og til venner men har selvinnsikt på at det kan være slitsomt. Har BP1. Fungerer greit i jobb f.eks. nå slev om hodet koker. @nachnoo ? Anonymkode: 405d2...14c 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/490536-mani-under-virkningsfull-litium/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.