AnonymBruker Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars At de er fra politiet hver gang de kommer pga en? Jeg mener tror de ikke man ser at de er politiet når de kommer fullt uniformert og med politibil? Anonymkode: 173be...cc2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars 39 minutes ago, AnonymBruker said: At de er fra politiet hver gang de kommer pga en? Jeg mener tror de ikke man ser at de er politiet når de kommer fullt uniformert og med politibil? Anonymkode: 173be...cc2 Aner ikke. Har aldri hatt politiet på døra. Hvorfor skulle jeg det? Anonymkode: bbea2...bda 0 Siter
E7H7 Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): At de er fra politiet hver gang de kommer pga en? Jeg mener tror de ikke man ser at de er politiet når de kommer fullt uniformert og med politibil? Anonymkode: 173be...cc2 Hvordan skulle de ellers presentere seg? 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars E7H7 skrev (2 timer siden): Hvordan skulle de ellers presentere seg? Må de presentere seg? Anonymkode: 173be...cc2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars Det er normal høflighet. Anonymkode: a6860...014 1 Siter
E7H7 Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Må de presentere seg? Anonymkode: 173be...cc2 Ja, det er vanlig folkeskikk. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars De er nok pliktet til å fortelle hvem de er. De fleste av oss ser nok ikke blålys, eller tror det er til oss. Hadde fått sjokk hvis de kom hit. Anonymkode: a76e3...c97 1 Siter
FjellOgDalar Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars Er ikke sikkert alle får med seg at de kommer alltid. Man er jo da avhengig av å se ut i riktig øyeblikk. Opplevde ikke at de presenterte seg den gangen jeg ble hentet (til legevakta). På ett eller annet vis hadde de skaffet seg adgang til oppgangen, så ringte de på hos meg på vanlig måte. Om dette hadde vært midt på natta, ville jeg ikke åpnet døra om de ikke på noe vis hadde gitt seg til kjenne. Da vil man gjerne vite hvem som ringer på. 0 Siter
Lady HM Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (20 timer siden): At de er fra politiet hver gang de kommer pga en? Jeg mener tror de ikke man ser at de er politiet når de kommer fullt uniformert og med politibil? Anonymkode: 173be...cc2 De er forpliktet til å identifisere seg som politi - et viktigere spørsmål er jo hvorfor de må komme til deg gang på gang da, siden det blir så slitsom for deg at de "sier at de er politi" hver gang... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.