Gå til innhold

Ser du frem til våren/sommeren?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mars er startet og første vårmåned er kommet. Ser du/dere frem til varmere og lysere dager? Jeg nyter våren og sommeren, blir godt etter en lang vinter. 

Anonymkode: c6fb2...9a5

Fortsetter under...

emilie321
Skrevet

Våren er flott, så ja, jeg ser frem til den kommer for fullt.

Skrevet

Ja, det ser jeg fram til. I år skal jeg prøve å nyte det mer og komme meg mer ut. Håper det går. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det gjør jeg.

Anonymkode: 17026...fe4

Lillemus
Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 3.3.2025 den 20.08):

Mars er startet og første vårmåned er kommet. Ser du/dere frem til varmere og lysere dager? Jeg nyter våren og sommeren, blir godt etter en lang vinter. 

Anonymkode: c6fb2...9a5

Ekspander  

Jaaa! Kunne gjerne vært palmehelg nå til helgen for min del, påsken er jo nesten så sen som den kan være i år. :) 

Everybody
Skrevet

Var 10 grader i dag og det er meldt dager helt opp til 13 grader nå snart.

Annonse

Skrevet

Ja, alltid deilig med vår :) 

Skrevet

Ja, gleder meg til litt varmere temperatur så det blir lettere for meg å komme meg ut og gå tur og ta powerwalks.

Samtidig er det litt vemodig, fordi det blir første vår/sommer uten gamle hunden, og noe av det kjekkeste vi gjorde sammen var turene våre. ❤️ 

Skrevet

Ja gleder meg til den. Men ikke hår før april er over. Her jeg bor kan det komme metervis med snø enda.

Glitter
Skrevet

Ja ser fram til det. Men mars er ikke akkurat vårmåned her. Det regner, snør og hagler om hverandre. I tillegg til fint påskevær. :)

Skrevet

Alltid deilig med vår og sommer, men jeg nyter allerede de lengre og lysere dagene.

Worriesome Plenty 2
Skrevet (endret)

Det beste er at holke er borte her jeg bor. Slippe å ta på brodder. Ellers er våren fin, mens jeg ikke er glad i varme somre.

Endret av Worriesome Plenty 2

Annonse

stjernestøv
Skrevet

Våren er fin. 

Eva Sofie
Skrevet
  Worriesome Plenty 2 skrev (På 4.3.2025 den 12.17):

Ellers er våren fin, mens jeg ikke er glad i varme somre.

Ekspander  

Jeg må si meg enig i det siste. Sol og middels temperatur trives jeg godt med...

Jeg ble så utrolig glad nå på mandag. Da kom et sikkert vårtegn for vår del: Svarttrosten kom tilbake og slo seg ned i sine vanlige trær her i området, like utenfor huset... Den pleier å komme i starten av mars. Fuglekvitter betyr noe spesielt for meg - det tilfører glede og liv uansett...

emilie321
Skrevet
  Eva Sofie skrev (På 5.3.2025 den 6.27):

Jeg må si meg enig i det siste. Sol og middels temperatur trives jeg godt med...

Jeg ble så utrolig glad nå på mandag. Da kom et sikkert vårtegn for vår del: Svarttrosten kom tilbake og slo seg ned i sine vanlige trær her i området, like utenfor huset... Den pleier å komme i starten av mars. Fuglekvitter betyr noe spesielt for meg - det tilfører glede og liv uansett...

Ekspander  

Jeg er heller ikke så glad i veldig varme somre. Sover så innmari dårlig når det er så varmt.

Lillemus
Skrevet
  Eva Sofie skrev (På 5.3.2025 den 6.27):

Ekspander  

Herlig! ❤️ I dag tidlig, før jeg sto opp, hørte jeg sannelig vårens to første gåsetrekk fly over huset - våren er i anmarsj! Vi bor tydeligvis rett under et fast gåsetrekk og ser mengder av dem, både vår og høst.

Skrevet

Har merket at fuglene begynner å synge ved 4-tiden om morgenen, litt irriterende, men også et sikkert vårtegn.

Eva Sofie
Skrevet
  emilie321 skrev (På 5.3.2025 den 6.46):

Jeg er heller ikke så glad i veldig varme somre. Sover så innmari dårlig når det er så varmt.

Ekspander  

Ja, vi er enige der også... For meg er det obligatorisk med en bordvifte om natten. Den suser dypt, men kamuflerer også støy jeg ikke ønsker/trenger å høre.

Det jeg trives med varme sommerdager, er å kunne lage enkel mat, ofte ulike varianter av salat og småretter,  - du vet, de dagene det ikke frister med et stort eller et varmt måltid til middag...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...