Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Grendel
Skrevet (endret)
Patrika skrev (41 minutter siden):

Ja da vant Ebba og Sverige fremfor Therese og Norge igjen. Har vi fått en ny Svensk ski dronning?

Uten tvil. Hun går jo akkurat 0.0001% fortere enn Johaug. Johaug hadde alle muligheter til å ta henne igjen, men har ikke kapasitet nok, rett og slett.

Endret av Grendel
Patrika
Grendel skrev (32 minutter siden):

Uten tvil. Hun går jo akkurat 0.0001% fortere enn Johaug. Johaug hadde alle muligheter til å ta henne igjen, men har ikke kapasitet nok, rett og slett.

Ja sant det. Tror nok Johaug har fått seg en konkurent som er sprekere enn hun nå. Men håper på gull på søndag for Johaug.

Annonse

Worriesome Plenty 2

Ser ikke det spøtt. Langrenn er ikke noe for meg. Har til og med lest at norske supportere piper på utøvere fra andre land. Det er sånn som hører hjemme i fotball. Ikke i en mikro sport som har best forutsetninger i Norge. Jeg blir pinlig berørt av dette langrennshysteriet.

påskelilje
Skrevet (endret)

Vi var i Granåsen i dag! Kjempestemning! Ja, bare det å ta bussen sammen med så mange som skulle dit, var en opplevelse!

At Klæbo vant og det ble tredobbelt norsk for herrene, var jo knallgøy!!! Og konsert med DDE og medaljeseremoni om kvelden sammen med 25.000 andre på Trondheim Torv, var flott, selv om det var pøsregn!

Moro å være på stadion og se løperne så nær - MEN en får mer oversikt og bedre informasjon om hvordan de ligger an, på TV 😅 Litt vanskelig å få med seg alt 😊

Endret av påskelilje
Grendel skrev (20 timer siden):

Håper det. Det har jo vært helt vanvittig stang ut for henne hittil.

Jeg har vært skikkelig satt ut av forkjølelse, så fikk ikke vært i Granåsen som planlagt. Når jeg har vært våken har jeg til gjengjeld sett ALT på NRK, og gleder meg skikkelig til å se fem-mila live på søndag. Om du er der kan du kjenne meg igjen på at jeg er hun lille på tribunen som heier så høyt en sår hals tillater på Johaug :D 

påskelilje
Kayia skrev (59 minutter siden):

Jeg har vært skikkelig satt ut av forkjølelse, så fikk ikke vært i Granåsen som planlagt. Når jeg har vært våken har jeg til gjengjeld sett ALT på NRK, og gleder meg skikkelig til å se fem-mila live på søndag. Om du er der kan du kjenne meg igjen på at jeg er hun lille på tribunen som heier så høyt en sår hals tillater på Johaug :D 

Kjedelig å bli syk akkurat nå, når du hadde planlagt å være mye i Granåsen! God bedring! Og håper søndagen blir god, både for deg og for Therese Johaug!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...