Gå til innhold

Middag kalorier

Anbefalte innlegg

psykedeliker skrev (9 timer siden):

Hva med å lytte til kroppens signaler istedenfor å telle kalorier?

Det er hva jeg gjør denne gangen. Veier meg en gang i uken og da ser jeg jo om der jeg gjør funker. Men jeg har telt kalorier tidligere så har jo en viss anelse på hva jeg får i meg.

Endret av Glitter

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Du s du aldri spiste mer enn 300kaloriwr til middag. Hva har å påpeke en middag du selv sier du spiser må ha flere kalorier enn det idiotisk?

Anonymkode: 387d6...9c8

Hva gjør det for deg? Totalt  ligger jeg på 1200 kcal om dagen. Det er nok for meg. Bruket du mye suppe til middag blir det ikke så mye kalorier.  

erik123 skrev (9 minutter siden):

Hva gjør det for deg? Totalt  ligger jeg på 1200 kcal om dagen. Det er nok for meg. Bruket du mye suppe til middag blir det ikke så mye kalorier.  

Poenget var vel at du sa du aldri spiste mer enn 300 kcal til middag. Men du har tidligere sagt at du spiste blodpudding til middag, og en slik rett inneholder vel mer enn 300 kcal. 

Det har jo ingenting å si for oss andre hva du spiser og hvor mye, det er din sak. Men forstår at man stusser når det ser ut som om det du skriver motsier hverandre.

Vhanja skrev (8 minutter siden):

Poenget var vel at du sa du aldri spiste mer enn 300 kcal til middag. Men du har tidligere sagt at du spiste blodpudding til middag, og en slik rett inneholder vel mer enn 300 kcal. 

Det har jo ingenting å si for oss andre hva du spiser og hvor mye, det er din sak. Men forstår at man stusser når det ser ut som om det du skriver motsier hverandre.

Var usikker  på hvor mye kalorier  det er i blodpudding,  er sikkert  mer en 300..

erik123 skrev (34 minutter siden):

Var usikker  på hvor mye kalorier  det er i blodpudding,  er sikkert  mer en 300..

100 g blodpudding inneholder fort 370 kalorier og du spiser neppe så lite og har vel også noe tilbehør? 1200 kcal høres lite ut for en voksen mann, men du kjenner nok på kroppen om det er passe. 🙂

Lillemus skrev (3 timer siden):

100 g blodpudding inneholder fort 370 kalorier og du spiser neppe så lite og har vel også noe tilbehør? 1200 kcal høres lite ut for en voksen mann, men du kjenner nok på kroppen om det er passe. 🙂

1200 er passe for meg. Jeg må prøve å gå ned i vekt, ikke noe suksess så langt. Blir for mye "kos" i helgene. Men man må unne seg noe, livet er for kort til å bare gå på slankekur. 

Annonse

erik123 skrev (14 minutter siden):

1200 er passe for meg. Jeg må prøve å gå ned i vekt, ikke noe suksess så langt. Blir for mye "kos" i helgene. Men man må unne seg noe, livet er for kort til å bare gå på slankekur. 

Kanskje enklere å holde seg til en diett hvis du legger deg på 1500kalorier pr dag. Det er det anbefalte kaloriinntaket ved slanking.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kanskje enklere å holde seg til en diett hvis du legger deg på 1500kalorier pr dag. Det er det anbefalte kaloriinntaket ved slanking.

Jeg passer bare på vekta så jeg ikke går så mye opp. Jeg trener mye. 

erik123 skrev (24 minutter siden):

Jeg passer bare på vekta så jeg ikke går så mye opp. Jeg trener mye. 

Med 1200kalorier pr dag vil du gå mye ned. Som nevnt, skal man gå ned i vekt er anbefalt mengde kalorier 1500.

Du kan ikke ha mange gram på kroppen hvis du lever av 1200kalorier pr dag.

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Med 1200kalorier pr dag vil du gå mye ned. Som nevnt, skal man gå ned i vekt er anbefalt mengde kalorier 1500.

Du kan ikke ha mange gram på kroppen hvis du lever av 1200kalorier pr dag.

Jeg er overvektig. Derfor vil jeg ned i vekt. Da det er helseskadelig å være for "rund"

erik123 skrev (3 minutter siden):

Jeg er overvektig. Derfor vil jeg ned i vekt. Da det er helseskadelig å være for "rund"

Da juger du jo om kaloriene du inntar hver dag.

Hva er vitsen med det?

Hva med å være ærlig. Første skritt for å gå ned i vekt er å være ærlig på hva man inntar.

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da juger du jo om kaloriene du inntar hver dag.

Hva er vitsen med det?

Hva med å være ærlig. Første skritt for å gå ned i vekt er å være ærlig på hva man inntar.

Hva vet du om det? Du har ikke peiling, bare synser. Jeg ligger på 1300 kcal om dag. Det er ikke løgn!!

Annonse

erik123 skrev (1 time siden):

Hva vet du om det? Du har ikke peiling, bare synser. Jeg ligger på 1300 kcal om dag. Det er ikke løgn!!

Du har jo hele tiden sagt at du ligger på 1200 kcal om dagen, og nå er det plutselig blitt 1300? Det virker som om mye av det du sier er løgn ja. Eller inkonsekvens. Tror ikke du vet hva du selv sier, eller hvorfor du sier det. 

Anonymkode: 7b837...b64

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du har jo hele tiden sagt at du ligger på 1200 kcal om dagen, og nå er det plutselig blitt 1300? Det virker som om mye av det du sier er løgn ja. Eller inkonsekvens. Tror ikke du vet hva du selv sier, eller hvorfor du sier det. 

Anonymkode: 7b837...b64

Du har hengt deg opp i dette, og vil gjøre så mye kvalm som du bare greier. Ta deg sammen! Her er det ikke noe løgn, alt stemmer. Hvorfor bryr du deg om dette?

erik123 skrev (52 minutter siden):

Flere måneder.

Synes du det fungerer på vektnedgangen? Jeg er bare nysgjerrig altså, mener ikke å være frekk. :) Har bare inntrykk av at du ikke synes du går særlig ned i vekt, men sier at du spiser veldig lite og trener mye, så det henger liksom ikke helt på greip bare.

AnonymBruker

Du har hengt deg opp i dette, og vil gjøre så mye kvalm som du bare greier. Ta deg sammen! Her er det ikke noe løgn, alt stemmer. Hvorfor bryr du deg om dette?

For at noen stiller deg til veggs med dine egne utsagn, betyr ikke de lager kvalme.

Man blir jo litt forvirret når du sier ting ganske bastant, som så viser seg å ikke stemme så bastant likevel. Sånn som dette med at du aldri spiser mer enn 300 kcal til middag, som så viser seg at nok ikke stemmer siden blodpudding har mer enn det, selv liten porsjon.

Så spiser du 1200 kcal om dagen, men deretter 1300 kcal.

Vi kan alle blingse og alle slike kaloriberegninger er jo litt ca uansett. Men tror utfordringen her er at du fremsetter ting veldig bastant og går kjapt i forsvar hvis noen stiller spørsmål.

Kanskje hvis du var litt mer nyansert når du skrev, så ville folk blitt mindre forvirret. :) 

Vhanja skrev (2 timer siden):

Man blir jo litt forvirret når du sier ting ganske bastant, som så viser seg å ikke stemme så bastant likevel. Sånn som dette med at du aldri spiser mer enn 300 kcal til middag, som så viser seg at nok ikke stemmer siden blodpudding har mer enn det, selv liten porsjon.

Så spiser du 1200 kcal om dagen, men deretter 1300 kcal.

Vi kan alle blingse og alle slike kaloriberegninger er jo litt ca uansett. Men tror utfordringen her er at du fremsetter ting veldig bastant og går kjapt i forsvar hvis noen stiller spørsmål.

Kanskje hvis du var litt mer nyansert når du skrev, så ville folk blitt mindre forvirret. :) 

Alle kan gjøre feil. 🙂👀😵‍💫

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...