Gå til innhold

Hbordan takler du motstand?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Er det motstand? For å få stygge blir må man jo ha gjort noe.

Aldri fått stygge blikk foruten fra da datter var i tenåringsopprør.

Anonymkode: 23bb5...016

Nei , gjør stort sett aldri noe galt. Folk som passerer meg kaster stygge blikk på meg. Mulig fordi jeg er overvektig, men syntes det er så sårende. 

Anonymkode: 1d445...84e

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei , gjør stort sett aldri noe galt. Folk som passerer meg kaster stygge blikk på meg. Mulig fordi jeg er overvektig, men syntes det er så sårende. 

Det tror jeg er i ditt eget hode det skjer. 

Anonymkode: c0ec2...afd

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tror også det er i ditt hode.

Jeg er veldig overvektig og har aldri erfart at jeg får stygge blikk. 

Anonymkode: 2371a...7b5

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er undervektig og syltynne bein som kan se ut som armer om man ikke visste det var bein. Og jeg får stygge blikk på gaten pga at jeg er tynn. 

Anonymkode: 89895...da0

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...