AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Hvordan takle det uten å gå helt under? Anonymkode: 1d445...84e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Motstand i forhold til hva? Er litt vanskelig å svare når man ikke vet det. Anonymkode: e9fde...511 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Motstand i forhold til hva? Er litt vanskelig å svare når man ikke vet det. Anonymkode: e9fde...511 Stygge blikk osv Anonymkode: 1d445...84e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Stygge blikk osv Anonymkode: 1d445...84e Er det motstand? For å få stygge blir må man jo ha gjort noe. Aldri fått stygge blikk foruten fra da datter var i tenåringsopprør. Anonymkode: 23bb5...016 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Du må nesten gi mer informasjon. Anonymkode: 2371a...7b5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Er det motstand? For å få stygge blir må man jo ha gjort noe. Aldri fått stygge blikk foruten fra da datter var i tenåringsopprør. Anonymkode: 23bb5...016 Nei , gjør stort sett aldri noe galt. Folk som passerer meg kaster stygge blikk på meg. Mulig fordi jeg er overvektig, men syntes det er så sårende. Anonymkode: 1d445...84e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei , gjør stort sett aldri noe galt. Folk som passerer meg kaster stygge blikk på meg. Mulig fordi jeg er overvektig, men syntes det er så sårende. Anonymkode: 1d445...84e Det tror jeg er i ditt eget hode det skjer. Anonymkode: c0ec2...afd 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei , gjør stort sett aldri noe galt. Folk som passerer meg kaster stygge blikk på meg. Mulig fordi jeg er overvektig, men syntes det er så sårende. Anonymkode: 1d445...84e Jeg tror også det er i ditt hode. Jeg er veldig overvektig og har aldri erfart at jeg får stygge blikk. Anonymkode: 2371a...7b5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det tror jeg er i ditt eget hode det skjer. Anonymkode: c0ec2...afd Nei typisk fra tynne damer. Anonymkode: 1d445...84e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei typisk fra tynne damer. Anonymkode: 1d445...84e Er det du som nekter å ta AP? Anonymkode: 2371a...7b5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei , gjør stort sett aldri noe galt. Folk som passerer meg kaster stygge blikk på meg. Mulig fordi jeg er overvektig, men syntes det er så sårende. Anonymkode: 1d445...84e Jeg er undervektig og syltynne bein som kan se ut som armer om man ikke visste det var bein. Og jeg får stygge blikk på gaten pga at jeg er tynn. Anonymkode: 89895...da0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei , gjør stort sett aldri noe galt. Folk som passerer meg kaster stygge blikk på meg. Mulig fordi jeg er overvektig, men syntes det er så sårende. Anonymkode: 1d445...84e Det sitter I ditt hode. Folk gjør ikke slikt. Anonymkode: 23bb5...016 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.