AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Onanere? Anonymkode: afe4f...f35 Haha har ingen sånne følelser Anonymkode: 56087...3c3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Mitt beste tips er å fylle en bolle med iskaldt vann og stikke hodet ned i så lenge du klarer, gjerne flere ganger. Helt seriøst. En psykiater gav meg tipset. Utenom det kan det være fint å gjøre aktiviteter som avleder og der du gjør noe aktivt, som å gå tur, skrive, gjøre husarbeid, strikking eller hva som helst du er interessert i. Anonymkode: 678f9...bee 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Ja iskalde dusjer hjelper. Lær deg metidasjon. Tar tid å komme inn i, men når det skjer kan man avstresse. Anonymkode: 99f4b...9dc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Gå en tur i raskt tempo med musikk på øret. Anonymkode: 5bf3c...1c8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Mitt beste tips er å fylle en bolle med iskaldt vann og stikke hodet ned i så lenge du klarer, gjerne flere ganger. Helt seriøst. En psykiater gav meg tipset. Utenom det kan det være fint å gjøre aktiviteter som avleder og der du gjør noe aktivt, som å gå tur, skrive, gjøre husarbeid, strikking eller hva som helst du er interessert i. Anonymkode: 678f9...bee Har vært aktiv i hele dag. Nå er jeg hjemme igjen og begynner å stresse. Blir sint, er så dritt lei vival. Det er muskelavslappende og får rumpa mi til å henge. Har trent en stund og er egentlig stram, men ikke med vival. Anonymkode: 56087...3c3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gå en tur i raskt tempo med musikk på øret. Anonymkode: 5bf3c...1c8 Blir mer stresset. Anonymkode: 56087...3c3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har vært aktiv i hele dag. Nå er jeg hjemme igjen og begynner å stresse. Blir sint, er så dritt lei vival. Det er muskelavslappende og får rumpa mi til å henge. Har trent en stund og er egentlig stram, men ikke med vival. Anonymkode: 56087...3c3 Nå må du gi deg med disse vrangforestillingene dine om egen kropp. Anonymkode: 27595...e0e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Se på en komedie, eller høre på god musikk som får deg i godt humør. Anonymkode: a4f27...0f6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har vært aktiv i hele dag. Nå er jeg hjemme igjen og begynner å stresse. Blir sint, er så dritt lei vival. Det er muskelavslappende og får rumpa mi til å henge. Har trent en stund og er egentlig stram, men ikke med vival. Anonymkode: 56087...3c3 Få deg AP. Hvorfor vil du lide slik hver dag? Til slutt sier det bang, og du skader en uskyldig. Anonymkode: 99f4b...9dc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nå må du gi deg med disse vrangforestillingene dine om egen kropp. Anonymkode: 27595...e0e Det gjør jo det, fordi det er nuskrlavslappende Anonymkode: 56087...3c3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Se på en komedie, eller høre på god musikk som får deg i godt humør. Anonymkode: a4f27...0f6 Blir sprø av musikk og gira. Anonymkode: 56087...3c3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Blir sprø av musikk og gira. Anonymkode: 56087...3c3 Alle forslag blir avslått. Og ta i mot hjelp for å få det bedre vil du i hvert fall ikke. Da er det bare du som vet hva som funker for deg for å stresse ned. Anonymkode: 27595...e0e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Dra å trene da vel. Så får du fast rumpe og blir kvitt stress. Anonymkode: a438c...8d6 0 Siter
Trinity80 Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Hva er årsaken til at du har uro? Finner du svaret, finner du også løsningen og slipper å prøve 1000 ting. 0 Siter
snusmumeriken96 Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Trinity80 skrev (25 minutter siden): Hva er årsaken til at du har uro? Finner du svaret, finner du også løsningen og slipper å prøve 1000 ting. At jeg snuser. Tåler ikke snus , men er avhengig og null vilje...det gjør kroppen min stresset. 0 Siter
Trinity80 Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars snusmumeriken96 skrev (33 minutter siden): At jeg snuser. Tåler ikke snus , men er avhengig og null vilje...det gjør kroppen min stresset. Er nok annet enn snusen. Du har jo fått tilbud om AP. Hva gnåler du igjen om nå? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Trinity80 skrev (1 time siden): Er nok annet enn snusen. Du har jo fått tilbud om AP. Hva gnåler du igjen om nå? Jeg gnåler ikke. Anonymkode: 56087...3c3 0 Siter
Babette Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars (endret) AnonymBruker skrev (På 5.3.2025 den 20.04): Det gjør jo det, fordi det er nuskrlavslappende Anonymkode: 56087...3c3 Muskelavslappende betyr at du vil føle deg mer avslappet i musklene, ikke at de blir synlig slappe. Endret 7. mars av Babette 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.