Gå til innhold

Hvordan stresse ned? Jeg vil ikke ta vival.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Mitt beste tips er å fylle en bolle med iskaldt vann og stikke hodet ned i så lenge du klarer, gjerne flere ganger. Helt seriøst. En psykiater gav meg tipset. Utenom det kan det være fint å gjøre aktiviteter som avleder og der du gjør noe aktivt, som å gå tur, skrive, gjøre husarbeid, strikking eller hva som helst du er interessert i.

Anonymkode: 678f9...bee

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Mitt beste tips er å fylle en bolle med iskaldt vann og stikke hodet ned i så lenge du klarer, gjerne flere ganger. Helt seriøst. En psykiater gav meg tipset. Utenom det kan det være fint å gjøre aktiviteter som avleder og der du gjør noe aktivt, som å gå tur, skrive, gjøre husarbeid, strikking eller hva som helst du er interessert i.

Anonymkode: 678f9...bee

Har vært aktiv i hele dag. Nå er jeg hjemme igjen og begynner å stresse.

Blir sint, er så dritt lei vival. Det er muskelavslappende og får rumpa mi til å henge. Har trent en stund og er egentlig stram, men ikke med vival.

Anonymkode: 56087...3c3

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Blir sint, er så dritt lei vival. Det er muskelavslappende og får rumpa mi til å henge. Har trent en stund og er egentlig stram, men ikke med vival.

Nå må du gi deg med disse vrangforestillingene dine om egen kropp. 

Anonymkode: 27595...e0e

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Få deg AP. Hvorfor vil du lide slik hver dag?

Til slutt sier det bang, og du skader en uskyldig.

Anonymkode: 99f4b...9dc

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Blir sprø av musikk og gira.

Alle forslag blir avslått. Og ta i mot hjelp for å få det bedre vil du i hvert fall ikke.

Da er det bare du som vet hva som funker for deg for å stresse ned.

Anonymkode: 27595...e0e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...