Gå til innhold

Bot når man har betalt

Anbefalte innlegg

Okei, hør meg ut!! Betaler gjerne bot om jeg har gjort feil. Men dette er noe annet;

Jeg betalte for parkering fra kl. 18.05 til 20.07. Betalte 130kr. Man betaler for hver nye halvtime, så jeg hadde egentlig betalt for tiden frem til kl. 20.35, men i appen snurret jeg bare tidshjulet frem til 20.07. Tenkte det hadde null å si. Klokken 20.14 kom det bot på bilen. Spørsmålet er: kan jeg få bot når jeg har betalt for 2,5timer, bilen er korrekt registrert og på korrekt område, men det er kun tidshjulet som var feil? Bør ikke tiden automatisk gjelde til makstiden man har betalt for?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/490626-bot-n%C3%A5r-man-har-betalt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men parkeringen bør jo gjelde for tiden jeg betaler for. Jeg betalte for opptil 2,5 timer, og bør jo få den tiden automatisk. Ikke at man skal snurre på hjulet selv. Da kan jo folk betale helt likt, men få helt ulik parkeringstid.

Betaler bøtene mine, men følte dette var svært urimelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...