AnonymBruker Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Tips til sunne middager som krever minimalt av energi og konsentrasjon å tilberede? Anonymkode: 392e2...d2b 0 Siter
emilie321 Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Tips til sunne middager som krever minimalt av energi og konsentrasjon å tilberede? Anonymkode: 392e2...d2b Dette er jeg også interessert i, håper du får mange gode svar. 0 Siter
Glitter Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Skjær opp laks, krydre med hvitløk og chili, ha laks og wok-grønnsaker i ildfast form i ovnen. 200 grader. Kok litt eggnudler. Lag dressing av crème fresh og mango chutney med hvitløkspulver og chili explosion. Tar ca 15 min. 0 Siter
Vendi Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Tips til sunne middager som krever minimalt av energi og konsentrasjon å tilberede? Anonymkode: 392e2...d2b Av og til har jeg Fjordland. Tar 4 min i microen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Vendi skrev (16 minutter siden): Av og til har jeg Fjordland. Tar 4 min i microen. Til familien? Anonymkode: 392e2...d2b 0 Siter
laban Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Varm fiskekake/-burger med høy fiskeprosent og grovt pitabrød i ovn eller mikro. Stapp brødet fullt av salatgrønnsaker du liker. Fisken kan du enten putte i brødet eller skjære opp ved siden av. 0 Siter
Vendi Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Til familien? Anonymkode: 392e2...d2b Till meg og mannen. 0 Siter
Vhanja Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Skjær opp de grønnsaker du vil ha og legg i en form. Legg den fisken du vil ha (evt kylling) oppå. Krydre med, salt, pepper og andre krydder du liker. Bak i ovnen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Kjøp deg airfryer. Dytter inn fisk og grønnsaker. Slå den på og vips, sunn middag. Anonymkode: 850d9...d10 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tips til sunne middager som krever minimalt av energi og konsentrasjon å tilberede? Anonymkode: 392e2...d2b Du kan jo se på den lange middagstråden som ligger her? Der er det jo massevis av tips og slettes ikke alle er vanskelige eller tidkrevende å lage. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Lillemus skrev (7 timer siden): Du kan jo se på den lange middagstråden som ligger her? Der er det jo massevis av tips og slettes ikke alle er vanskelige eller tidkrevende å lage. Ok, beklager, tenkte ikke på å sjekke om det lå en sånn tråd fra før Anonymkode: 392e2...d2b 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok, beklager, tenkte ikke på å sjekke om det lå en sånn tråd fra før Anonymkode: 392e2...d2b Den gamle tråden er jo ikke akkurat som det du spør om, men den inneholder jo etter hvert flere sider med gode middagstips. Ikke noe å beklage det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.