Patrika Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Hva liker dere å kose dere med av godis i helgen? Jeg liker popcorn, smogodt, sjokolade. 0 Siter
Vhanja Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Hvis jeg skal skeie ut med ordentlig godis så blir det enten smågodt (med sjokolade, sure ting og vingummi) eller chips og øl. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Patrika skrev (6 minutter siden): Hva liker dere å kose dere med av godis i helgen? Jeg liker popcorn, smogodt, sjokolade. I dag har jeg bak en lavkarbo sjokoladekake og vi spiste et stykker hver i kveld, jeg hadde krem til, mannen hadde is og så hadde vi på hjemmerørt jordbærsyltetøy. Nam! 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars (endret) Kjøpte Maarud med ost og løk da jeg handlet i går. Dessverre overlevde den ikke gårsdagen der den lå å fristet, så i dag ble det null snacks på meg. Endret 8. mars av Worriesome Plenty 2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Jeg var hos en venninne og så damestafetten i går, kjøpte med en pose smågodt som vi koste oss veldig med 🙂. Er ellers glad i kaker, kjeks, is og potetgull - det meste med andre ord 🤣 Anonymkode: 7905e...c2e 0 Siter
Patrika Skrevet 8. mars Forfatter Skrevet 8. mars Jeg er og glad i is, lakris, kjeks, vafler, det meste her også. laget muffins i kveld. 0 Siter
Vhanja Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Hvis spørsmålet var hva vi koser oss med denne helgen, så er det for meg mørk sjokolade med mandler, havsalt og salt karamell og tørket mango. 0 Siter
emilie321 Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Her går det i perioder hva jeg har lyst på. Nå for tiden er det bamsemums og is som er favoritten. Vanligvis går det i kategorien is og/eller sjokolade. Veldig sjeldent jeg fyser på potetgull o.l, men innimellom smaker det godt. 0 Siter
krøll9 Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Usj. Jeg kan ikke. Går opp to kg i vekt bare jeg ser på en pizza. Hadde valgt pizza og smågodt om jeg kunne. 0 Siter
emilie321 Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Patrika skrev (6 minutter siden): Jeg er og glad i is, lakris, kjeks, vafler, det meste her også. laget muffins i kveld. Jeg er også glad i lakris, men kan dessverre spise svært lite av det 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Noen som har smakt de nye ballerinakjeksene med browniessmak? Har lest at de skal være så gode, og jeg siklet over dem på butikken i går, men utsatte det (pga foregående smågodtinntak 🤣) Anonymkode: 7905e...c2e 0 Siter
snusmumeriken96 Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Patrika skrev (1 time siden): Hva liker dere å kose dere med av godis i helgen? Jeg liker popcorn, smogodt, sjokolade. Cookies😃 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mars Skrevet 9. mars Mandariner på boks et min store svakhet. Ikke så veldig glad i godis. Men Laurits kan være godt. Anonymkode: b7ca9...491 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mars Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Men Laurits kan være godt. Er det autokorrektur for lakris? Anonymkode: d3a0e...aee 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mars Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det autokorrektur for lakris? Anonymkode: d3a0e...aee Meget mulig det ja, Min mann heter ikke Lauritz😅 Anonymkode: b7ca9...491 1 Siter
Grendel Skrevet 9. mars Skrevet 9. mars Smågodt rett og slett. Hval-sjokolade. Sjokolade figurer. Skumputer. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. mars Skrevet 9. mars Jeg har fått skikkelig søtsug. Her går det i marshmallows og salt lakris gelé. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mars Skrevet 9. mars Sug her også. Har stekt lapper og har tress is. Anonymkode: e3240...ec3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mars Skrevet 9. mars On 3/8/2025 at 7:58 PM, Patrika said: Hva liker dere å kose dere med av godis i helgen? Jeg liker popcorn, smogodt, sjokolade. Den daglige kokkaen. Anonymkode: 03977...801 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.