Gå til innhold

Oslos mest kriminelle gutt siktet på nytt: Skrek ut «Fire menn skal voldta datteren din» i rettssalen

Anbefalte innlegg

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (På 10.3.2025 den 23.15):

Føler på meg at her er fokuset i feil ende. De straffer han, tiltaler han, dømmer han i rettsak for 127 lovbrudd, men neppe om han har fått noe psykiatrisk behandling! Det kan jeg banne på! Og her har vi en gutt, selvsagt ber han ikke om hjelp selv eller tar masse halvhjertede selvmordsforsøk som jenter ofte driver med, men gjør lovbrudd. Men alt de er opptatt av er straff. De burde tenke etter de som er voksne at folk gjør ikke lovbrudd eller så mange uten å ha problemer. ALVORLIGE problemer. Som han ikke får hjelp med antar jeg. 

Anonymkode: e94f8...591

Selv om en psykopat er syk, er det ikke noe subjektivt ubehag, fortvilelse eller vilje til bedring. Det kan heller ikke behandles.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...