FjellOgDalar Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden (endret) Etter lang og tro tjeneste må jeg pensjonere kontorstolen min - en Håg Capisco. Det er ikke den beste stolen jeg har hatt, for jeg orker ikke sitte så lenge i den. Jeg vil heller ha en med høy rygg og sete som kan tiltes, og låses både i fram- og bakoverlent posisjon. Har den armlener, må d enten kunne slås bort så de ikke krasjer i bordet, eller skrus av. Har tenkt på Håg H09 Inspiration med høy rygg. Må sies at budsjettet mitt er begrenset til høyst 5000kr, men ser de kan fås brukt innen den rammen. Har testet Ikea Marcus som jeg for så vidt har likt, men hvordan er kvaliteten på Ikea-stoler sammenlignet med slikt som Håg, Kinnarps osv.? Noen å anbefale? Endret 5 timer siden av FjellOgDalar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/490775-kontorstol-noen-kan-anbefale/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.