Riverblue Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Hei. Jeg har merket at jeg er vanvittig dårlig på å forstå instrukser, altså hva jeg skal gjøre. F.eks: konkurranser på tv, som "spillet" eller typiske Stafett -øvelser. Jeg blir først og fremst veldig irritert på meg selv, da andre tar dette med en gang. Jeg blir også veldig usikker på meg selv og holder meg unna situasjonener hvor jeg kan risikere at det blir selskapsleker eller et eller annet i den duren. Jeg føler meg ellers ganske normal i det daglige. Jeg har utviklet en slags angst nå hvor jeg rett og slett ikke stoler på meg selv. Har andre erfaringer med lignende? Noen som kan forstå hva dette skyldes? Jeg skal tåle å høre at jeg kanskje er mindre intelligent. 0 Siter
Riverblue Skrevet 13. mars Forfatter Skrevet 13. mars Riverblue skrev (1 minutt siden): Hei. Jeg har merket at jeg er vanvittig dårlig på å forstå instrukser, altså hva jeg skal gjøre. F.eks: konkurranser på tv, som "spillet" eller typiske Stafett -øvelser. Jeg blir først og fremst veldig irritert på meg selv, da andre tar dette med en gang. Jeg blir også veldig usikker på meg selv og holder meg unna situasjonener hvor jeg kan risikere at det blir selskapsleker eller et eller annet i den duren. Jeg føler meg ellers ganske normal i det daglige. Jeg har utviklet en slags angst nå hvor jeg rett og slett ikke stoler på meg selv. Har andre erfaringer med lignende? Noen som kan forstå hva dette skyldes? Jeg skal tåle å høre at jeg kanskje er mindre intelligent. Må også nevne at jeg i i gymtimene på barne og ungdomsskolen kunne glemme instruksene etterhvert, og ble fort forvirret. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Jeg har det på samme måte og har alltid vært sånn og skole var ikke noe for meg. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Kanskje du har problemer med oppmerksomhet? 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Jeg sliter selv med skisser. Et svart-hvitt papir med noen streker. At de bruker nummer på ting funker, men jeg foretrekker å se på tingen jeg skal jobbe med og så skjønner jeg logikken. Instrukspapir er bare en veiledning til rekkefølge. 0 Siter
Riverblue Skrevet 17. mars Forfatter Skrevet 17. mars stjernestøv skrev (På 13.3.2025 den 16.15): Jeg har det på samme måte og har alltid vært sånn og skole var ikke noe for meg. Nei, det er ikke for alle, sant det.. 1 Siter
Riverblue Skrevet 17. mars Forfatter Skrevet 17. mars Worriesome Plenty 2 skrev (På 15.3.2025 den 23.07): Kanskje du har problemer med oppmerksomhet? Ja kanskje det, tror faktisk du er inne på noe 0 Siter
Riverblue Skrevet 17. mars Forfatter Skrevet 17. mars UtakknemligDiva skrev (På 16.3.2025 den 15.02): Jeg sliter selv med skisser. Et svart-hvitt papir med noen streker. At de bruker nummer på ting funker, men jeg foretrekker å se på tingen jeg skal jobbe med og så skjønner jeg logikken. Instrukspapir er bare en veiledning til rekkefølge. Enig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.