dame123 Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars (endret) Jeg har en 7 år gammel tispe som har nyoppdaget tre jursvulster, ertestørrelser. Dyrlegen 1 anbefaler to operasjoner, en på hver "jurlist" i hver sin omgang. Dyrlege 2 jeg mener at om det var hennes hund ville hun ikke operert hunden på grunn av meget smertefulle operasjoner m.m. Noe som har peiling eller erfaring med dette og noen formening om hva jeg bør gjøre? Endret 13. mars av dame123 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars dame123 skrev (På 13.3.2025 den 18.49): Jeg har en 7 år gammel tispe som har nyoppdaget tre jursvulster, ertestørrelser. Dyrlegen 1 anbefaler to operasjoner, en på hver "jurlist" i hver sin omgang. Dyrlege 2 jeg mener at om det var hennes hund ville hun ikke operert hunden på grunn av meget smertefulle operasjoner m.m. Noe som har peiling eller erfaring med dette og noen formening om hva jeg bør gjøre? Ekspander Det samme skjedde min tispe da hun var 6 år. Dyrlegen anbefalte å ikke gjøre noe, men la henne få leve til livskvaliteten ikke lenger var god. Så ble hun avlivet. Anonymkode: 3047a...4df 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars En hund forstår ikke smerte og at den vil forsvinne. Er begrenset hva jeg hadde latt mitt dyr gå igjennom av operasjoner. Dyr skal ikke lide. Anonymkode: 76f1a...3a7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.