Gå til innhold

Anhedoni eller noe sånt.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så trist å se det fine været, og merke at jeg ikke bryr meg, og ikke ha lyst til å gå ut som vanlig. Pleier være glad for sol. Bakken er sikkert frosset, så det er lett, ikke vått, å gå i marka. Det ville jeg vanligvis satt pris på. Jeg skal jo ut, for det er medisin, men så tungt å reise seg fra sofaen. Er så lei.

Skal noe i kveld som jeg hadde gleda meg til. Gleder meg ikke lenger. Redd for å dempe stemninga. Men jeg skal gå, gjøre ting jeg vanligvis ville likt. 

Anonymkode: be72f...de4

Skrevet

Det høres i alle fall ut som depresjon, hvis dette har vedvart en stund. Det er bra du skal gjøre de tingene som vanligvis gir deg glede.

AnonymBruker
Skrevet
ISW skrev (2 timer siden):

Det høres i alle fall ut som depresjon, hvis dette har vedvart en stund. Det er bra du skal gjøre de tingene som vanligvis gir deg glede 

Ja, det er det det er. Jeg har gjennomført. Og det siste.., der klarte jeg faktisk å ha det gøy, et par timers pause fra depresjonen

Anonymkode: be72f...de4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...