AnonymBruker Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Ble litt redd nå. For jeg pleier å skrive i Messenger (til meg selv) beskjeder og sånt jeg må huske på. Og det hender jeg kopierer teksten og limer den inn på nytt under hvis jeg må legge til noe, feks hvis det er en handleliste og jeg skal legge til en vare til. Men nå når jeg skulle google et eller annet, så kom det opp et alternativ som heter "Teksten du nettopp kopierte" og hvis jeg da trykker på det så blir hele handlelista skrevet inn på google! Wtf? Hva skjer? Er det noe nytt eller har det alltid vært sånn? Anonymkode: 78401...a84 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Har alltid vært slik. Ikke noe farlig, dr jo bare kopiert på enheten. Anonymkode: 3949c...407 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har alltid vært slik. Ikke noe farlig, dr jo bare kopiert på enheten. Anonymkode: 3949c...407 Ok, takk:) Anonymkode: 78401...a84 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.