AnonymBruker Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Noen som vet om en god mal på fremtidsfullmakt og hva som bør stå i den? Anonymkode: 1fcc4...010 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Hvis du googler "fremtidsfullmakt mal" så finner du eksempler og gratis skjema med en gang. Anonymkode: 52fbc...264 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvis du googler "fremtidsfullmakt mal" så finner du eksempler og gratis skjema med en gang. Anonymkode: 52fbc...264 Jeg spør om noen her har en spesifikk mal de har erfaring med å bruke som de vil anbefale. Anonymkode: 1fcc4...010 0 Siter
emilie321 Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg spør om noen her har en spesifikk mal de har erfaring med å bruke som de vil anbefale. Anonymkode: 1fcc4...010 Jeg fikk en advokat til å skrive den og det tror jeg var lurt, for det var ting jeg ikke hadde tenkt over at burde stå 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars emilie321 skrev (1 time siden): Jeg fikk en advokat til å skrive den og det tror jeg var lurt, for det var ting jeg ikke hadde tenkt over at burde stå Kunne du skrive den hos advokat uten å ha vitner? Anonymkode: 1fcc4...010 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kunne du skrive den hos advokat uten å ha vitner? Anonymkode: 1fcc4...010 Nei. Det er krav om at det skal være to vitner til stede samtidig og de skal være klare over at det er en fremtidsfullmakt de signerer på. chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://www.statsforvalteren.no/siteassets/fm-rogaland/dokument-fmro/samfunn-og-beredskap/kort-om-fremtidsfullmakt-ny.pdf 0 Siter
bibben Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg spør om noen her har en spesifikk mal de har erfaring med å bruke som de vil anbefale. Anonymkode: 1fcc4...010 Malen som ligger inne på Statsforvalteren er å anbefale. Den er oversiktlig og «enkel». 0 Siter
emilie321 Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Kunne du skrive den hos advokat uten å ha vitner? Anonymkode: 1fcc4...010 Brukte to ansatte hos advokaten som vitner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.