Gjest sniffepus Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 heisann! Er en jente med sunt kosthold og ikke altfor mange komplekser...men, var på en fest hvor jef så ås si spiste for 4000-5000 kal på an kveld!!! Om jeg går tilbake til "normalt" kosthold dagen etterpå, og trimmer bra, vil jeg likevel få en vektøkning? Er ikke så flink til å takle sånne ting, og sitter med en ekkel følelese at jeg må "straffe" med selv for dette med å spise mindre.... Håper på svar, selv om dette er rimelig lite relevant.. Tusen takk, hilsen sniffepus! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klp Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 hei! det skal nok mere til for at du legger på deg, over tid..hadde vert noe annet om du gjorde dette hver kveld..men det gjør du jo ikke, og du har nok en så høy forbrenninjg at den tok vel det meste! så slapp helt av! om du veide deg etterpå og så en økning, skyldes det ølt vann i kroppen...men det er jo bare vann!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avil Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Du høres ut som du har et ganske usunnt forhold til mat og vekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guggen Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Hei på deg. Det er vanlig blant f.eks kroppsbyggere og idrettsutøvere å ha en spisedag en dag i uka, eller annhver uke hvor man spiser hva man vil og ganske mye. Slik du gjorde. Dette gjør at det er lettere å holde motivasjonen oppe for å spise sunt eller. OG det hjeloer også kroppen med å holde en høy forbrenning. Du rekker ikke å bli feit i løpet av en dag. Det er derimot ganske vanlig å spise mer sunn mat, på denne spisedagen da. Men ikek tenk noe mer på det. Gjort er gjort og spist er spist. Du har antakeligvis lært av dette. Det er vel ikke så behagelig å være så mett som man blir av å trøkke i seg 5000 kalorier i løpet av en kveld? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sniffepus Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 hei! det skal nok mere til for at du legger på deg, over tid..hadde vert noe annet om du gjorde dette hver kveld..men det gjør du jo ikke, og du har nok en så høy forbrenninjg at den tok vel det meste! så slapp helt av! om du veide deg etterpå og så en økning, skyldes det ølt vann i kroppen...men det er jo bare vann!! Tusen takk for svar! Jeg må vel nesten innrømme at jeg har et ganske dårlig forhold til mat... men jeg forsøker å bli frisk fra anorexia(noe jeg lykkes veldig dårlig i ), og de gangene jeg forsøker å tvinge meg til ikke å telle kalorier, men å kose meg, så får jeg fullstendig panikk. Men det å høre at jeg ikke vil legge på meg, hjelper i den form av at jeg ikke føler like stor trang til å løpe hele natta, eller faste osv.. Tusen takk for at dere svarte, virket vel litt desperat, men det var jeg jo også.. Dere er virkelig ålreite her! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.