Gå til innhold

Angrer litt på at jeg meldte meg på kurs for jeg visste ikke at det krevde så mye, si fra meg plassen eller gjennomføre uansett?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg meldte meg på ett kurs og jeg angrer litt på at jeg meldte meg på dette kurset for jeg visste ikke at det krevde så mye, burde jeg si fra meg plassen eller gjennomføre uansett?

Med at det krever mye så mener jeg at de krever at man jobber med ting mellom kursene og at kurset varer i 3 timer en gang i uka.

Anonymkode: cc269...263

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva slags kurs er det og hva får du ut av det?

Litt vanskelig å svare uten at du sier noe mer konkret.

Men som regel er det man trenger å jobbe med også det som er vanskelig å jobbe med.

Anonymkode: 23f19...3ce

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hva slags kurs er det og hva får du ut av det?

Litt vanskelig å svare uten at du sier noe mer konkret.

Men som regel er det man trenger å jobbe med også det som er vanskelig å jobbe med.

Anonymkode: 23f19...3ce

Hvorfor trenger du så jævla mye info? Det er et kurs, som vedkommende er usikker på, da det krever mye fra hn. Det er jo det ts lurer på. Hvorfor føler du det er så viktig å vite hva slags kurs dette gjelder da?

TS: gjør det som føles rett for deg og hva du er klar for. du kan eventuelt be de som holder kurset om en samtale også. Prøv å kjenn på selv hvordan kurset føles om du skal gjennomføre det og hva du får ut av det vs hva det koster

Anonymkode: 76b41...916

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg meldte meg på ett kurs og jeg angrer litt på at jeg meldte meg på dette kurset for jeg visste ikke at det krevde så mye, burde jeg si fra meg plassen eller gjennomføre uansett?

Med at det krever mye så mener jeg at de krever at man jobber med ting mellom kursene og at kurset varer i 3 timer en gang i uka.

Jeg synes dette blant annet kommer an på om kurset er en del av et behandlingsopplegg (siden du skriver på forum for psykiatri) eller om det er en fritidsaktivitet?

AnonymBruker
frosken skrev (1 minutt siden):

Jeg synes dette blant annet kommer an på om kurset er en del av et behandlingsopplegg (siden du skriver på forum for psykiatri) eller om det er en fritidsaktivitet?

Det er ett behandlingsopplegg holdt av behandlere i psykiatrien, men ikke for noen spesifikk diagnose eller sånt.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ett behandlingsopplegg holdt av behandlere i psykiatrien, men ikke for noen spesifikk diagnose eller sånt.

Da synes jeg du skal prioritere å følge opp kurset som best du kan:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...