Gå til innhold

Nedtrapping av Truxal

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å trappe ned på Truxal etter å ha brukt det i 50 år. Det er helt forferdelig, jeg er syk og sliter med konstant angst. Jeg har feber og det føles som influensa. Sjelden jeg har vært så dårlig. De sier det varer i 14 dager til, det skal bli tøft. Jeg tar 12 mg nå og har en uke til jeg er ferdig. Skal det være så grusomt , det er jo abstinenser på s itt verste. Noen som har lignende erfaringer? Det er et helvete akkurat nå , konstant hodepine. Vær dag er en enorm utfordring. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/490989-nedtrapping-av-truxal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

erik123 skrev (16 minutter siden):

Jeg tar en halv 25 mg. nå, gått på det i snart 14 dager. Kan jeg ta  den midt på dagen? Den roer vel litt ned. Men det føles som jeg har influensa. 

Gjør du dette i samråd med lege?

Anonymkode: 8cd99...f59

Annonse

Hvorfor skal du slutte med Truxal? Hvis du har brukt det i 50 år er du jo en godt voksen mann. Om du ikke har noe bivirkninger eller annet besvær med denne medisinen kan man jo egentlig bare fortsette livet ut.

Jeg har selv brukt antidepressiva i 30 år. Cipralex siste 15 år. Et mareritt å seponere. Jeg måtte det pga annen medisin jeg måtte ha ikke var tilrådelig sammen med cipralex. Jeg brukte månedsvis på nedtrappingen å siste ukene gikk det på 1 mg annenhver dag. Likevel hadde jeg mye abstinenser.

Tullemusa skrev (12 timer siden):

Hvorfor skal du slutte med Truxal? Hvis du har brukt det i 50 år er du jo en godt voksen mann. Om du ikke har noe bivirkninger eller annet besvær med denne medisinen kan man jo egentlig bare fortsette livet ut.

Jeg har selv brukt antidepressiva i 30 år. Cipralex siste 15 år. Et mareritt å seponere. Jeg måtte det pga annen medisin jeg måtte ha ikke var tilrådelig sammen med cipralex. Jeg brukte månedsvis på nedtrappingen å siste ukene gikk det på 1 mg annenhver dag. Likevel hadde jeg mye abstinenser.

Hallo!! Truxal bruk kan føre til  Parkinson, som jeg har begynt å få. Så det er grunnen.. Jeg vil ikke bli alvorlig syk. Og Truxal  er ikke noe jeg trenger..Så jeg slutter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...