Gå til innhold

Hva slags dessert har du hatt hver dag siste uka?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiste riskrem, sjokoladepudding, karamellpudding

Anonymkode: cdef9...83b

Gjest Adeie
Skrevet

Spiser ikke dessert. Er ikke så glad i søtt.

stjernestøv
Skrevet

Hadde jeg bare kunnet spise det så...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser en Tine yoghurt fyldig hver kveld kl. 21, blåbær eller bringebær. Skikkelig vanedyr og nå klarer jeg ikke å legge meg hvis jeg ikke har spist den yoghurten 🙃

Anonymkode: 9fe02...9c4

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg spiste riskrem, sjokoladepudding, karamellpudding

Anonymkode: cdef9...83b

Har ikke råd til dessert.

Anonymkode: ff005...2cf

Lillemus
Skrevet

Spiser sjelden dessert, men pleier gjerne å spise en appelsin om kvelden for tiden for de er så sykt gode nå. :) 

emilie321
Skrevet
Lillemus skrev (3 minutter siden):

Spiser sjelden dessert, men pleier gjerne å spise en appelsin om kvelden for tiden for de er så sykt gode nå. :) 

Ja, de er virkelig gode nå😋

emilie321
Skrevet

Spiser ofte dessert... mager vanilje kesam med masse blåbær.  Det er kjempe godt. Men da har jeg gjerne spist litt lite til middag. Gleder meg til det blir norske jordbær, det er også veldig godt med vanilje kesam.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...