Gå til innhold

Er det mulig å gå fra kronisk rotehue til å faktisk ha det fint og ryddig hjemme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har alltid vært ganske rotete og dårlig til å rydde og gjøre husarbeid (mest fordi jeg sliter med å komme i gang og synes det er kjedelig). Nå har jeg lyst til å endre meg og typ ha det visningsklart hele tiden hjemme. Hvordan kan jeg klare å endre meg?

En ting jeg har tenkt på er å i alle fall sette på musikk eller podcast mens jeg rydder, så blir det litt mindre kjedelig. Men hva annet kan man gjøre?

Anonymkode: d4f47...905

Fortsetter under...

Har også vært litt rotete i mitt tidligere liv. Årene med barn kurerte meg for det, da er man nødt til å rydde hele tiden om det ikke skal bli komplett kaos. Når barna er borte er det helt ryddig hele tiden og man skjønner nesten ikke hvorfor 😅

AnonymBruker

Start med det lette og lystbetonte. Spre gjøremålene, gjør litt nå og da.                          Kurver og beholdere til å sortere tingene i kan være smart.

Anonymkode: a9459...0b8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...