Gå til innhold

Norwegia hvitost.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Worriesome Plenty 2
Worriesome Plenty 2 skrev (9 minutter siden):

Så de har gått over til vegetabilsk løype javel. Ja da kan jo både muslimer, jøder og vegetarianere spise den. Man lærer noe nytt hver dag.

Samtidig som de kan avfeie de som klager med at den er ikke halal, kosher eller vegansk. Den er bare vegetarisk og det kan jo feks muslimer, jøder og vegetarianere spise uten at det er slakt involvert. Smart av Tine, skal se om jeg smaker det neste gang.

Worriesome Plenty 2 skrev (10 minutter siden):

Samtidig som de kan avfeie de som klager med at den er ikke halal, kosher eller vegansk. Den er bare vegetarisk og det kan jo feks muslimer, jøder og vegetarianere spise uten at det er slakt involvert. Smart av Tine, skal se om jeg smaker det neste gang.

Ja er sikker på du kommer til å smake det, det er ikke samme osten. Den nye har tydeligvis kommet her. 

Annonse

stjernestøv
Worriesome Plenty 2 skrev (4 minutter siden):

Jeg skulle ønske jeg ikke visste om dette, nå synes jeg norvegia osten smaker annerledes jeg også. Og at den lukter mindre ferskt raskere. Blir lett påvirket 😭

Ja men den er annerledes..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...