Vhanja Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars psykedeliker skrev (2 minutter siden): Da jobber vi nok ikke i samme bransje. Min "lønnsslipp" viser et åpenbart skuespill. Jeg er en utgift for samfunnet, da kan man ikke kalle det noe annet enn skuespill når deler av denne utgiften bokføres som inntekt gjennom "skatt". Jeg orker ikke bli med på din kverulering i kveld, kjenner jeg. Men, nei, vi jobber nok ikke i samme bransje. 0 Siter
ISW Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars psykedeliker skrev (1 minutt siden): Da jobber vi nok ikke i samme bransje. Min "lønnsslipp" viser et åpenbart skuespill. Jeg er en utgift for samfunnet, da kan man ikke kalle det noe annet enn skuespill når deler av denne utgiften bokføres som inntekt gjennom "skatt". Skjønner. Når du mottar almissene fra Staten, så forstår jeg at det virker meningsløst at du får et beløp brutto og trekker en skatt. Man kunne jo bare mottatt et nettobeløp vel? Men det ville ikke tatt høyde for eventuelle fradrag den enkelte har (f.eks. renter på lån). 0 Siter
psykedeliker Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Vhanja skrev (Akkurat nå): Jeg orker ikke bli med på din kverulering i kveld, kjenner jeg. Det er i så fall du som kverulerer. Jeg påpeker fakta. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars ISW skrev (5 minutter siden): Men det ville ikke tatt høyde for eventuelle fradrag den enkelte har (f.eks. renter på lån). Det var i det minste et saklig begrunnet motargument. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars Denne tråden er morsom. Hører hjemme på humor. Jeg ler så jeg griner. Hope Lovejoy😭, avsporingen er fantastisk😜 psykedeliker skrev (På 28.3.2025 den 17.35): Det er i så fall du som kverulerer. Jeg påpeker fakta. Anonymkode: f6d98...d7a 0 Siter
psykedeliker Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars "Den, som kun tar spøg for spøg og alvor kun alvorligt, han og hun har faktisk fattet begge dele dårligt". - Piet Hein 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars psykedeliker skrev (53 minutter siden): "Den, som kun tar spøg for spøg og alvor kun alvorligt, han og hun har faktisk fattet begge dele dårligt". - Piet Hein Hein glemte hen og alle de andre pronomene Anonymkode: 455c8...12d 0 Siter
psykedeliker Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hein glemte hen og alle de andre pronomene Det er fordi på hans tid fantes de bare i Bergen: "Kor ska du hen?" "Eg ska'kje te han, eg ska te hon hin!" 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars psykedeliker skrev (2 minutter siden): Det er fordi på hans tid fantes de bare i Bergen: "Kor ska du hen?" "Eg ska'kje te han, eg ska te hon hin!" 😂 Anonymkode: 455c8...12d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.