Gå til innhold

Igår tenkte jeg på en som jeg nå idag fant ut er død. Hvorfor kom personen opp i tankene igår og idag fikk jeg vite om hans fød

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
  psykedeliker skrev (På 27.3.2025 den 15.24):

I så fall burde du være i stand til å svare på spørsmålet mitt:

Ekspander  

Folk er ulike og sånn er det med den saken. 

psykedeliker
  stjernestøv skrev (På 27.3.2025 den 15.26):

Folk er ulike og sånn er det med den saken.

Ekspander  

Så du innrømmer altså at "energier" bare finnes i menneskers bevissthet?

Endret av psykedeliker
stjernestøv
  psykedeliker skrev (På 27.3.2025 den 15.27):

Så du innrømmer altså at "energier" bare finnes i menneskers bevissthet?

Ekspander  

Nei alt er energi. 

psykedeliker
AnonymBruker
  stjernestøv skrev (På 27.3.2025 den 15.34):

Nei alt er energi. 

Ekspander  

Hadde Einstein forstått hvor misoppfattet den setningen blir av de som ikke forstår, hadde han formulert seg anderledes. 

Anonymkode: d982c...be4

Annonse

stjernestøv
  psykedeliker skrev (På 27.3.2025 den 15.35):

Det er ikke svar på spørsmålet. Prøv igjen.

Ekspander  

Nei nå gidder jeg ikke mer og jeg er ikke forpliktet å svare deg heller :) 

stjernestøv
  AnonymBruker skrev (På 27.3.2025 den 15.37):

Hadde Einstein forstått hvor misoppfattet den setningen blir av de som ikke forstår, hadde han formulert seg anderledes. 

Ekspander  

Ok greit det :) 

psykedeliker
  stjernestøv skrev (På 27.3.2025 den 15.39):

Nei nå gidder jeg ikke mer og jeg er ikke forpliktet å svare deg heller :)

Ekspander  

Det kaller jeg en unnvikelsesstrategi.

AnonymBruker

Var personen syk fra før av? Kanskje du visste at personen var ganske syk og du tenkte derfor på dem pga det. 

Anonymkode: 6a3fc...a53

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 27.3.2025 den 16.32):

Var personen syk fra før av? Kanskje du visste at personen var ganske syk og du tenkte derfor på dem pga det. 

Anonymkode: 6a3fc...a53

Ekspander  

Han slet litt psykisk. Jeg har hatt en relasjon til han tidligere. Da jeg gikk forbi der jeg pleier å treffe han og plutselig fikk tanken på han - så hadde han vært død i ei uke. Det som var rart var at med ett jeg kom hjem igjen scrollet meg nedover på Facebook så stod det om hans dødsfall akkurat dom jeg var føre var.

Utrolig synd. Og igår merket jeg svimmelhet da jeg gikk akkurat der jeg tenkte på han. Tror det er 2 ganger vi har stått akkurat der og pratet. 

Kan han 'koble' seg på ? 

Jeg mener energier fra døde personer kan gi meg bevis på at de er der. Har jobbet på sykehjem i flere år og merket kulde plutselig, se gardinene blafre, merke lukt (for eks intens røkelukt) , heisen som åpner seg rett foran meg uten at det står folk i, kluter og laken lå perfekt bortover på gulvet etter at det et halvt minutt tidligere lå pent i skapet . Jeg er overbevist om at det er mer mellom himmel og jord og er ganske sikker på at energier til noen folk går igjen. Og vi kan få kontakt med dem😊 

Ts💕

Anonymkode: 2ab32...caa

Annonse

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 8.44):

Han slet litt psykisk. Jeg har hatt en relasjon til han tidligere. Da jeg gikk forbi der jeg pleier å treffe han og plutselig fikk tanken på han - så hadde han vært død i ei uke. Det som var rart var at med ett jeg kom hjem igjen scrollet meg nedover på Facebook så stod det om hans dødsfall akkurat dom jeg var føre var.

Utrolig synd. Og igår merket jeg svimmelhet da jeg gikk akkurat der jeg tenkte på han. Tror det er 2 ganger vi har stått akkurat der og pratet. 

Kan han 'koble' seg på ? 

Jeg mener energier fra døde personer kan gi meg bevis på at de er der. Har jobbet på sykehjem i flere år og merket kulde plutselig, se gardinene blafre, merke lukt (for eks intens røkelukt) , heisen som åpner seg rett foran meg uten at det står folk i, kluter og laken lå perfekt bortover på gulvet etter at det et halvt minutt tidligere lå pent i skapet . Jeg er overbevist om at det er mer mellom himmel og jord og er ganske sikker på at energier til noen folk går igjen. Og vi kan få kontakt med dem😊 

Ts💕

Anonymkode: 2ab32...caa

Ekspander  

Var vel ikke en plutselig tanke når du var der dere pleide å møtes. Løsningen var så enkel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...