Gå til innhold

Postnord og utkjøring i går fra terminal I området her, men ennå ikke kommet

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig vondt i ørene på grunn av eksem og irritasjon i begge ørene. Siden jeg bor et stykke unna apotek, bestilte jeg øredråper på nett. Dessverre har jeg nå ventet i over en uke (9 dager), og de har fortsatt ikke kommet. Ifølge sporingen ankom pakken en terminal i nærheten i går, og den skulle være ute for utkjøring kl. 11. Likevel har den ikke dukket opp. Opprinnelig levering var estimert til 26., men nå er det 27., og jeg lurer på om dette er normalt? Kan det ta lang tid fra utkjøring til faktisk levering? Noen som har erfaring med lignende eller tips til hva jeg kan gjøre? 

Anonymkode: 49950...895

Fortsetter under...

Vet ikke helt i det tilfellet med Postnord, men når det gjelder eksem, irritasjon og smerter i ørene, så vil jeg anbefale deg at du går til legen og får resept på virksom medisin. Jeg har slitt med det samme selv, og har fått Terracortril mot det. Kanskje er det annen effektiv medisin som finnes også. Har du alltid en aktiv resept kan du bare hente ut ved behov. 

Vendi skrev (17 minutter siden):

Vet ikke helt i det tilfellet med Postnord, men når det gjelder eksem, irritasjon og smerter i ørene, så vil jeg anbefale deg at du går til legen og får resept på virksom medisin. Jeg har slitt med det samme selv, og har fått Terracortril mot det. Kanskje er det annen effektiv medisin som finnes også. Har du alltid en aktiv resept kan du bare hente ut ved behov. 

Jeg fikk den nå. Heldigvis. Jeg klødde så sinnsykt i øret tilslutt, men endelig var den her. Lærdom til neste gang om medisin som haster: å kjøpe på apoteket slik at jeg har varen raskt 😅

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Alt er normalt når det kommer til postgang. 

Men hadde byttet apotekkjede hvis de betaler så lite for frakt.

Anonymkode: 5c540...0a3

Lærdommen er å heretter kjøpe varer som haster på et apotek i området, istedet for å bestille å måtte vente i 9 dager. Var skikkelige smerter i ørene tilslutt 😅

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...