Gå til innhold

Jeg føler at jeg mangler livsgnist og driv i livet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg føler at jeg mangler livsgnist og driv i livet. Jeg er ikke deprimert for å begynne med det, men jeg har noen utfordringer med meg selv som gjør at jeg holder meg selv tilbake. Tør ikke begynne på en ny hobby fordi da må jeg møte opp alene og det er skummelt osv. Har heller ingen venner her i byen lengre etter at de jeg hadde har flyttet herfra. Det med å ha en venninne er i alle fall veldig savn.

Jeg føler også at jeg savner noe som driver meg fremover, og ting som jeg ser frem mot å gjøre... 

Hva kan jeg gjøre for å få tilbake livsgnist og driv?

Anonymkode: d40bd...0e0

Fortsetter under...

Everybody skrev (På 29.3.2025 den 0.12):

Har du sosial angst/fobi?

Har ikke den diagnosen nei. Jeg kan kjenne meg igjen i noe av det, men har vært i psykiatrien i 10 år nå så ville tro at hvis jeg faktisk hadde diagnosen ville jeg fått den innen nå.

Anonymkode: d40bd...0e0

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...