Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi var bare sammen I 3 mnd men for intensitet. Vi var sammen dag inn og dag ut før han brått ikke ville mer. Vi diskuterte heftig da, men etterhvert ble vi enige om å treffes litt av og til for å kose. Han har datet men ikke klaff. Han sier også at han er på tinder...Vi har nå truffet hverandre 3 ganger etter det ble slutt. Skjønner bare ikke hvordan han kan ta så lett på det? Jeg merker savnet etter han, spesielt idag. Var ikke ille de to forrige gangene. 

Har liksom et lite håp på oss igjen selvom jeg ikke tror det skjer. 

Prøvde meg på tinder, men alt minnet meg bare om han så jeg slettet meg. 

Vil jeg få den trygge gode følelsen igjen? Er det fordi jeg ikke er over han jeg ikke klarer å date? 

Anonymkode: bac32...f0b

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Vi var bare sammen I 3 mnd men for intensitet. Vi var sammen dag inn og dag ut før han brått ikke ville mer. Vi diskuterte heftig da, men etterhvert ble vi enige om å treffes litt av og til for å kose. Han har datet men ikke klaff. Han sier også at han er på tinder...Vi har nå truffet hverandre 3 ganger etter det ble slutt. Skjønner bare ikke hvordan han kan ta så lett på det? Jeg merker savnet etter han, spesielt idag. Var ikke ille de to forrige gangene. 

Har liksom et lite håp på oss igjen selvom jeg ikke tror det skjer. 

Prøvde meg på tinder, men alt minnet meg bare om han så jeg slettet meg. 

Vil jeg få den trygge gode følelsen igjen? Er det fordi jeg ikke er over han jeg ikke klarer å date? 

Ja du har jo fortsatt følelser for han, så det beste for deg er å ikke ha noe som helst kontakt med han. Det tar tid, for hvis du har kontakt med han, så opprettholder du følelsene for han. Kan love deg du vil få den gode og trygge følelsen igjen. Ta godt vare på deg nå og gjør det som er positivt og godt for deg selv. 

Anonymkode: 90df3...7ec

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja du har jo fortsatt følelser for han, så det beste for deg er å ikke ha noe som helst kontakt med han. Det tar tid, for hvis du har kontakt med han, så opprettholder du følelsene for han. Kan love deg du vil få den gode og trygge følelsen igjen. Ta godt vare på deg nå og gjør det som er positivt og godt for deg selv. 

Er helt enig. Kutt all kontakt.
Ved å ha kontakt kommer du alltid til å ha et håp om at dere blir sammen igjen. Samtidig er du kjekk ha for å kose.
Du kommer til å få det ennå verre når han finner seg noen andre. 

Anonymkode: 61880...b6b

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja det er helt sikkert lurt. Det er så rart men jeg hadde det så fint med han siste, vi møttes på tinder, alt gikk i flyt fra første stund. Han tok meg med på en topp der vi kysset for første gang. Vi ble fort kjærester. 

Nå ble jeg nesten kvalm av å inn på tinder. 

Meg og eksen avtalte igår at vi avsluttet det, han skulle på ny date til uka🙈 jeg tror bare ikke jeg kommer over han nå. 

Helt enig med andre over her at du må kutte kontakten, herunder sosiale medier. Ikke «stalk» han heller. Kjærlighetssorgen vil gå over, men du må ikke «mate den» imens. Det er vondt, og det kan ta tid, men det er verdt det. Lykke til! 

Annonse

AnonymBruker
morsan skrev (16 timer siden):

Helt enig med andre over her at du må kutte kontakten, herunder sosiale medier. Ikke «stalk» han heller. Kjærlighetssorgen vil gå over, men du må ikke «mate den» imens. Det er vondt, og det kan ta tid, men det er verdt det. Lykke til! 

Jeg syntes bare det var så kjipt å høre at han skulle date ei ny bare dager etter vi lå sammen. Det er den kaldheten etterpå jeg ikke liker. Vi har hverandre på Facebook. 

AnonymBruker
morsan skrev (18 timer siden):

Takk forresten. 

Det dukket opp en date for meg nå som jeg skal treffe. Sa det til eksen og han ønsket meg lykke til og ville jeg skulle vite at han var glad i meg. Han ville gjerne treffe meg om et par mnd ute på kafé. Det skrev han. Så mulig det stakk litt at jeg skal på date.... 

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg syntes bare det var så kjipt å høre at han skulle date ei ny bare dager etter vi lå sammen. Det er den kaldheten etterpå jeg ikke liker. Vi har hverandre på Facebook. 

Det skjønner jeg veldig godt! Full forståelse for at dette både er vondt og kjipt. 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Takk forresten. 

Det dukket opp en date for meg nå som jeg skal treffe. Sa det til eksen og han ønsket meg lykke til og ville jeg skulle vite at han var glad i meg. Han ville gjerne treffe meg om et par mnd ute på kafé. Det skrev han. Så mulig det stakk litt at jeg skal på date.... 

Det kan nok hende at det gjør, men han har jo vist sine «true colors» i negativ forstand, så jeg håper du prøver å huske på det og ta det med videre i din vurdering av denne relasjonen. Lykke til med ny date :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...