AnonymBruker Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden Hei! Jeg blir nødt å finne meg ny jobb og i den forbindelse skulle jeg gjerne hatt tips til jobber som kunne passet meg. Jeg er egentlig i utgangspunktet ufør pga psyken, men har jobbet 10-20% fordelt på 2-4 timer to dager i uka siste 3 år. Så i utgangspunktet er det nok tenkt en VTAO jobb (varig tilrettelagt arbeid) slik at det ikke er krise om jeg blir vekke i perioder fra jobb og at andre kan ta over mine oppgaver om jeg ikke rekker bli ferdig. Jeg er også ikke noe god på tidspress og stress, så må være en jobb der dette er lite av. Litt om meg: Jeg er veldig innadvendt og synes det er slitsomt å forholde meg til kollegaer, på den jobben jeg har nå så har jeg jobbet alene. Men jeg tror det hadde gått greit å jobbe sammen med kollegaer også, bare de ikke var for mange og vi gikk overens. Også er kreativ og glad i både foto, maling, sying, diamond painting på hobbybasis. Drømmejobben hadde vel egentlig vært å jobbe som fotograf i avis, men det passer ikke helt med kravene mine (de listet opp i avsnittet over dette). Jeg er også veldig glad i dyr og drøm nummer to hadde vært å jobbe på en gård, men tror ikke det finnes noen aktuelle gårder i området der jeg hadde kunnet fått betalt for å jobbe der. Setter pris på alle svar 😊 Anonymkode: 68ca3...e3c 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/491285-tips-til-hvilken-jobb-som-kunne-passet-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…