Gå til innhold

Han er så sur fordi jeg ikke ville mer.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

En jeg kjenner har vært interessert i meg lenge. Da det ble slutt mellom meg og eksen så ymptet han innpå med en gang. Han ble veldig p og jeg sa jeg ikke var helt klar. Vi fant ut at vi skulle prøve forsiktig, og dagene gikk. Vi rotet og koste oss, men så ble jeg mer fraværende. Vi har to forskjellige liv og jeg kjenner ikke på den tiltrekningen. 

Han skrev for to dager siden til meg og lurte på hvorfor jeg var stille. Jeg sa som det var og mente på at jeg ville roe ned men at jeg var glad i han. Etter det ble han grinete og sur. Sender snap med surt ansikt.... Jeg spurte hvordan det gikk med han og han skrev " dumt spm egentlig 😒" . Hva skal jeg gjøre ? Jeg orker han ikke ... 

Anonymkode: 41054...fde

Fortsetter under...

AnonymBruker
Grendel skrev (46 minutter siden):

Du får vel være tydelig på om du vil avslutte eller bare roe ned.

Han spiller kortene sine litt dårlig, men det får være hans sak.

Ja og jeg som hater å diskutere. Kan han ikke bare roe ned og innse at det ikke blir noe. 

Anonymkode: 41054...fde

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...