AnonymBruker Skrevet 7. april Skrevet 7. april Grendel skrev (3 timer siden): Ja, du bør ikke spille noe spill, men han må rekke savne deg litt. Det høres litt mye ut med masse meldinger i arbeidstiden og forventning om svar med én gang. Sant 👌 Anonymkode: daa6b...87e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. april Skrevet 7. april Jeg hadde blitt kjempestressa av godmorgen-meldinger selv om jeg i utgangspunktet var interessert. Anonymkode: 0b69e...9c0 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. april Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg hadde blitt kjempestressa av godmorgen-meldinger selv om jeg i utgangspunktet var interessert. Anonymkode: 0b69e...9c0 Okei jeg stopper med det 👍☺️ så får jeg håpe det skal litt til for å skremme han bort. Ikke alle snapper masse iløpet av en dag. Han er ivrig selv de dagene han ikke gjør noe og er hjemme. Men idag har han jobb og hjem til to små barn. Anonymkode: daa6b...87e 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. april Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg hadde blitt kjempestressa av godmorgen-meldinger selv om jeg i utgangspunktet var interessert. Anonymkode: 0b69e...9c0 Nå har vi truffet hverandre 3 ganger. Kaller meg fina, sexy og er temmelig lysten på meg. Spm er jo bare om han vil noe videre. Jeg vil ha forhold så jeg burde spørre han, ikke vel? Er så redd for å mase. Vi er vel i en såkalt dating fase vel? Er så utrolig dårlig på dette. Anonymkode: daa6b...87e 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. april Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Nå har vi truffet hverandre 3 ganger. Kaller meg fina, sexy og er temmelig lysten på meg. Spm er jo bare om han vil noe videre. Jeg vil ha forhold så jeg burde spørre han, ikke vel? Er så redd for å mase. Vi er vel i en såkalt dating fase vel? Er så utrolig dårlig på dette. Anonymkode: daa6b...87e Jeg synes du skal treffe ham noen ganger til før du spør om dere kan definere dere som kjærester. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. april Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Nå har vi truffet hverandre 3 ganger. Kaller meg fina, sexy og er temmelig lysten på meg. Spm er jo bare om han vil noe videre. Jeg vil ha forhold så jeg burde spørre han, ikke vel? Er så redd for å mase. Vi er vel i en såkalt dating fase vel? Er så utrolig dårlig på dette. Anonymkode: daa6b...87e Du virker som en veldig skjønn person. Det vil han også se, og ser det kanskje allerede, men jeg ville trengt mye mer tid, selv om jeg likte den andre veldig godt. For meg ville det nok tatt noen måneder. Prøv og ro ned, pust med magen, det haster jo ikke. Du risikerer å skremme ham selv om han liker deg veldig godt. Anonymkode: 0b69e...9c0 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. april Skrevet 8. april Lillemus skrev (9 timer siden): Jeg synes du skal treffe ham noen ganger til før du spør om dere kan definere dere som kjærester. AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du virker som en veldig skjønn person. Det vil han også se, og ser det kanskje allerede, men jeg ville trengt mye mer tid, selv om jeg likte den andre veldig godt. For meg ville det nok tatt noen måneder. Prøv og ro ned, pust med magen, det haster jo ikke. Du risikerer å skremme ham selv om han liker deg veldig godt. Anonymkode: 0b69e...9c0 Takk for gode råd dere 🩷🩷☺️ Anonymkode: daa6b...87e 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. april Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du virker som en veldig skjønn person. Det vil han også se, og ser det kanskje allerede, men jeg ville trengt mye mer tid, selv om jeg likte den andre veldig godt. For meg ville det nok tatt noen måneder. Prøv og ro ned, pust med magen, det haster jo ikke. Du risikerer å skremme ham selv om han liker deg veldig godt. Anonymkode: 0b69e...9c0 Noen måneder? Om jeg hadde datet en fyr og vi hadde treftes hyppig så hadde jeg i alle fall begynt å lure om han hadde brukt flere måneder på å bestemme seg for om han ville definere oss som kjærester eller ikke. Men vi er jo alle forskjellige, heldigvis. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. april Skrevet 8. april Lillemus skrev (44 minutter siden): Noen måneder? Om jeg hadde datet en fyr og vi hadde treftes hyppig så hadde jeg i alle fall begynt å lure om han hadde brukt flere måneder på å bestemme seg for om han ville definere oss som kjærester eller ikke. Men vi er jo alle forskjellige, heldigvis. Ja, jeg er litt treg. Liker å tenke meg godt om 🤭 Anonymkode: 0b69e...9c0 0 Siter
psykedeliker Skrevet 8. april Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (18 timer siden): Vi er vel i en såkalt dating fase vel? Hva slags tilbakemeldinger er det egentlig du fisker etter med slike spørsmål? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. april Skrevet 8. april Man vet ikke om noen er den rette før man plutselig har levd sammen til man dør. Synes den tråden her bærer litt fjortisvibber. Anonymkode: 7281f...f68 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. april Skrevet 8. april psykedeliker skrev (1 time siden): Hva slags tilbakemeldinger er det egentlig du fisker etter med slike spørsmål? Aner ikke. Nå tar jeg alt som det kommer. Jeg startet tråden for å få noen råd som gjør at jeg ikke havner i fella igjen. Er ganske lei av å kun få menn som vil én ting. Anonymkode: daa6b...87e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. april Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Aner ikke. Nå tar jeg alt som det kommer. Jeg startet tråden for å få noen råd som gjør at jeg ikke havner i fella igjen. Er ganske lei av å kun få menn som vil én ting. Anonymkode: daa6b...87e Hvorfor tar du det heller ikke opp på KG i stedet? Får nok mye mer svar og input der Anonymkode: dce26...eec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. april Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Aner ikke. Nå tar jeg alt som det kommer. Jeg startet tråden for å få noen råd som gjør at jeg ikke havner i fella igjen. Er ganske lei av å kun få menn som vil én ting. Anonymkode: daa6b...87e Da burde du gå for en kverulant, alt de vil er å kverulere.. Anonymkode: 5c65f...c96 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. april Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Aner ikke. Nå tar jeg alt som det kommer. Jeg startet tråden for å få noen råd som gjør at jeg ikke havner i fella igjen. Er ganske lei av å kun få menn som vil én ting. Anonymkode: daa6b...87e Lol Anonymkode: 835a9...461 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. april Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Lol Anonymkode: 835a9...461 Lol? Er du sjalu? Anonymkode: 5c65f...c96 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. april Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lol? Er du sjalu? Anonymkode: 5c65f...c96 Mulig hun er det😉 Men alt i alt, det ser lovende ut. Tross han er litt kåt i mld så kan det likevel bety en forelskelse. 🫰 Anonymkode: daa6b...87e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. april Skrevet 11. april Nå har vi truffet hverandre 4 ganger, rotet og holdt på, kan vel si vi dater nå. Håper det fortsetter lenge. 🥹🥰 Anonymkode: daa6b...87e 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.