Gå til innhold

Slutt mellom Dündar og Anne-Ma

Anbefalte innlegg

morsan skrev (1 time siden):

Serien vi så de i, het grenseløst forelsket, hvilket først og fremst viser til landegrenser. Men det sies jo at kjærlighet ikke har noen grenser, heller ikke alder. Jeg forstår fullt ut at folk kan forelske seg i noen som er veldig mye yngre, eller veldig mye eldre, også om man hadde tenkt på forhånd at dette aldri kom til å skje. Men som det er referert til over her - frieri etter et kvarters tid i chat og over 100 andre Schengen-damer på lista bidrar ikke akkurat til at man tror det er ekte kjærlighet ;) 

Jeg har som nevnt ikke sett serien, men er generelt skeptisk til konseptet kjærlighet som reality-TV.  Det klippes, instrueres og regisseres, og det vil alltid være en belastning for deltakerne både mens serien spilles inn, vises og i ettertid. Dette fordi de blir så kraftig eksponert med alle sine sårbare øyeblikk, ikke bare på TV, men i diverse andre medier. Og som denne tråden viser: Folk mener en god del.

Jeg leste om en kvinne som brukte flere år på å komme over at hun ble vraket i "Jakten på kjærligheten". Da kan man selvsagt innvende at hun aldri burde ha deltatt, og mange vet nok ikke hva de går til til tross for at de testes på forhånd. Samtidig er det vanskelig å forestille seg hvor ydmykende det kan oppleves å bli sendt hjem eller vraket når "hele Norge" følger med, særlig som i dette tilfellet da hun hadde rukket å forelske seg i bonden og følgelig også hadde kjærlighetssorg.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...