jubaduba Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Hei! Nå har jeg begynt å slanke meg! Begynte for en uke siden, og planen er å gå ned ca 0.5 kg i uka. Er 168 cm og var 73 kg for en uke siden. Tror jeg har vært ganske flink denne uken, men skulle gjerne hatt noen kommentarer og tips. Lurer også på hvor lang tid jeg må regne med det tar før jeg kan merke forskjellen. F.eks at buksene sitter løsere. I løpet av en dag spiser jeg omtrent: Frukost: brødskiver med makrell i tomat eller leverpostei lunch: samme som frukost: mellommåltid: frukt middag: to poteter, ca 150 g kjøtt/fisk, grønnsaker kvelds: tre knekkebrød Denne uka har jeg i tillegg trent 5 ganger bestående av: 10 min jogging til oppvarming litt situps og styrke for rygg kondisjon på sykkel eller step 24 min. Tviler litt på at det blir 5 ganger i uka fremover, men skal minimum trene 3 ganger. Så hva tror dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ned i vekt! Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Ser at du har startet på et slankeprosjekt. Jeg har holdt på siden jul med mitt lille prosjekt. (Jeg spiser ikke pulver eller piller.) Jeg prøver å få i meg rundt 1200 - 1300 kcal pr dag, det vil vel si omtrent det du spiser tenker jeg. I tillegg sykler jeg på ergometersykkelen 5-6 ganger pr uke, en halv time gang. Jeg har til nå gått ned 20 kg, dvs. 1- 1 1/2 kg pr uke. ( I min første slankeuke gikk jeg ned 3-4 kg). Jeg vil fortsette med det samme opplegget en stund til, men nå går det ikke så fort nedover, 1/2 - 1 kg pr uke. Lykke til videre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cirkel Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Ser at du har startet på et slankeprosjekt. Jeg har holdt på siden jul med mitt lille prosjekt. (Jeg spiser ikke pulver eller piller.) Jeg prøver å få i meg rundt 1200 - 1300 kcal pr dag, det vil vel si omtrent det du spiser tenker jeg. I tillegg sykler jeg på ergometersykkelen 5-6 ganger pr uke, en halv time gang. Jeg har til nå gått ned 20 kg, dvs. 1- 1 1/2 kg pr uke. ( I min første slankeuke gikk jeg ned 3-4 kg). Jeg vil fortsette med det samme opplegget en stund til, men nå går det ikke så fort nedover, 1/2 - 1 kg pr uke. Lykke til videre! Hei! Jeg er også på slankekur! Har gått ned ca 7/8 kilo hittil, men vil ned ca 8 kilo til. Jeg spiser bare knekkebrød med magert pålegg til frokost, lunch og kvelds, til middag spiser jeg stort sett det samme som resten av familien, men prøver å ikke spise for mye. Jeg er ingen trenings narkoman, men prøver å sykle litt på ergometer sykkelen og hoppe litt på trampolinen + at jeg går mye tur - med ungene om dagen + med en venninne noen kvelder hver uke. Prøver så godt jeg kan å holde meg unna chips og søtsaker, blir jeg godtesyk tar jeg en yoghurt eller litt ekstra frukt, har avtale med meg selv at jeg får lov til å skeie litt ut en dag i helgen, men prøver også da å holde meg til litt sunt snop. Jeg tar Tonalin CLA tabletter, 6 stk pr dag + eplecidereddik. Buksene er blitt ganske vide i livet og jeg føler meg mye mer attraktiv nå enn det jeg gjorde for to månder siden, det er ikke så mye som skal til. Det hjelper på humøret og jeg føler meg sunn og frisk. Problemet er ofte å komme i gang! Lykke til videre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.