Gå til innhold

Slanking

jubaduba

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå har jeg begynt å slanke meg! Begynte for en uke siden, og planen er å gå ned ca 0.5 kg i uka. Er 168 cm og var 73 kg for en uke siden. Tror jeg har vært ganske flink denne uken, men skulle gjerne hatt noen kommentarer og tips. Lurer også på hvor lang tid jeg må regne med det tar før jeg kan merke forskjellen. F.eks at buksene sitter løsere.

I løpet av en dag spiser jeg omtrent:

Frukost: brødskiver med makrell i tomat eller leverpostei

lunch: samme som frukost:

mellommåltid: frukt

middag: to poteter, ca 150 g kjøtt/fisk, grønnsaker

kvelds: tre knekkebrød

Denne uka har jeg i tillegg trent 5 ganger bestående av:

10 min jogging til oppvarming litt situps og styrke for rygg kondisjon på sykkel eller step 24 min.

Tviler litt på at det blir 5 ganger i uka fremover, men skal minimum trene 3 ganger.

Så hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anders

har egentlig ingen særlige forslag til forbedringer. det høres bra ut dette.kanskje fordele maten utover 5 måltider i steden. ellers bør du drikke mye vann. og drikke skummet melk.spis frukt(ikke banan) og grønnsaker. vil vel tro resultatene lar seg vise etter en måned. vi er alle forskjellige, så det er ikke så lett å si. lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har egentlig ingen særlige forslag til forbedringer. det høres bra ut dette.kanskje fordele maten utover 5 måltider i steden. ellers bør du drikke mye vann. og drikke skummet melk.spis frukt(ikke banan) og grønnsaker. vil vel tro resultatene lar seg vise etter en måned. vi er alle forskjellige, så det er ikke så lett å si. lykke til!

Hvorfor ikke banan??

Det er da så gooodt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...