jubaduba Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Hei! Nå har jeg begynt å slanke meg! Begynte for en uke siden, og planen er å gå ned ca 0.5 kg i uka. Er 168 cm og var 73 kg for en uke siden. Tror jeg har vært ganske flink denne uken, men skulle gjerne hatt noen kommentarer og tips. Lurer også på hvor lang tid jeg må regne med det tar før jeg kan merke forskjellen. F.eks at buksene sitter løsere. I løpet av en dag spiser jeg omtrent: Frukost: brødskiver med makrell i tomat eller leverpostei lunch: samme som frukost: mellommåltid: frukt middag: to poteter, ca 150 g kjøtt/fisk, grønnsaker kvelds: tre knekkebrød Denne uka har jeg i tillegg trent 5 ganger bestående av: 10 min jogging til oppvarming litt situps og styrke for rygg kondisjon på sykkel eller step 24 min. Tviler litt på at det blir 5 ganger i uka fremover, men skal minimum trene 3 ganger. Så hva tror dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anders Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 har egentlig ingen særlige forslag til forbedringer. det høres bra ut dette.kanskje fordele maten utover 5 måltider i steden. ellers bør du drikke mye vann. og drikke skummet melk.spis frukt(ikke banan) og grønnsaker. vil vel tro resultatene lar seg vise etter en måned. vi er alle forskjellige, så det er ikke så lett å si. lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubaduba Skrevet 23. april 2002 Forfatter Del Skrevet 23. april 2002 har egentlig ingen særlige forslag til forbedringer. det høres bra ut dette.kanskje fordele maten utover 5 måltider i steden. ellers bør du drikke mye vann. og drikke skummet melk.spis frukt(ikke banan) og grønnsaker. vil vel tro resultatene lar seg vise etter en måned. vi er alle forskjellige, så det er ikke så lett å si. lykke til! Hvorfor ikke banan?? Det er da så gooodt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.