AnonymBruker Skrevet 21. april Skrevet 21. april Noen gode krim-serier, ikke med for mange episoder, evt bare film? På hvilken kanal? Trenger tidtrøyte. Anonymkode: c13b1...591 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. april Skrevet 21. april Glasskuppelen, miniserie på Netflix. Har begynt på flere krimserier i påsken, men synes mange er kjedelige. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april Skrevet 21. april Dorthe skrev (11 minutter siden): Glasskuppelen, miniserie på Netflix. Har begynt på flere krimserier i påsken, men synes mange er kjedelige. Takk! Den ser bra ut. Skal prøve å se den! Anonymkode: c13b1...591 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april Skrevet 21. april stjernestøv skrev (24 minutter siden): Wisting på viaplay. Ah tror jeg har lest alle bøkene bortsett fra siste som jeg venter på pocket (billigere) versjon av. Nå må jeg vente til jeg greier å lese også. Kanskje den er bra på tv og hvis jeg har nok twe-poeng til viaplay. Skal sjekke. Takk for tips! Anonymkode: c13b1...591 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april Skrevet 21. april Netflix: Modus, Quicksand, Equinox, Anatomy of a Scandal, Behind her eyes, Kastanjemannen, Sygeplejersken. Svt/ DR: Beck, Wallenberg. Nrk: Shetland Anonymkode: 7c5a3...8be 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Netflix: Modus, Quicksand, Equinox, Anatomy of a Scandal, Behind her eyes, Kastanjemannen, Sygeplejersken. Svt/ DR: Beck, Wallenberg. Nrk: Shetland Anonymkode: 7c5a3...8be Har det kommet ny sesong Shetland? Anonymkode: c13b1...591 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har det kommet ny sesong Shetland? Anonymkode: c13b1...591 Ja, påskekrim. Anonymkode: 7c5a3...8be 0 Siter
Osten Skrevet 21. april Skrevet 21. april Jeg syns de fleste sesongene av Nedgravde hemmeligheter er gode. NRK. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. april Skrevet 25. april Nå sett Shetland og godt i gang med Glasskuppelen. Tror jeg bør skrive Se på krim i min kriseplan. Det hjelper meg å holde ut tida mer enn det andre jeg har sett på. Hvis jeg var frisk med så mye fritid ville jeg heller lest, men det fungerer ikke nå. Anonymkode: c13b1...591 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. april Skrevet 25. april Er hekta på true crime. Masse serier om det. Får man litt innblikk i hva som kan skje i de hjerner som begår lovbrudd. Anonymkode: 96feb...6a6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. april Skrevet 27. april Dorthe skrev (På 21.4.2025 den 12.55): Glasskuppelen, miniserie på Netflix. Har begynt på flere krimserier i påsken, men synes mange er kjedelige. Den var bra! Anonymkode: c13b1...591 0 Siter
påskelilje Skrevet 27. april Skrevet 27. april Jeg ser på den nye serien om Bergerac, på NRK. Foreløpig, etter 3 episoder, er den litt kjedelig, synes jeg. Men jeg ser den nok ferdig. 0 Siter
erik123 Skrevet 27. april Skrevet 27. april Line of Duty, en av de beste serier noensinne. Så har du Sopranos. På Max er er det mange bra serier. Det finnes utrolig mange bra serier. 0 Siter
erik123 Skrevet 27. april Skrevet 27. april påskelilje skrev (2 timer siden): Jeg ser på den nye serien om Bergerac, på NRK. Foreløpig, etter 3 episoder, er den litt kjedelig, synes jeg. Men jeg ser den nok ferdig. Den var bra synes jeg. Vera er kjedelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.