AnonymBruker Skrevet 22. april Skrevet 22. april Kan jeg få medisiner i alle apotek i Norge, eller må jeg holde meg til mitt distrikt? Anonymkode: cb4c1...a7f 0 Siter
Vendi Skrevet 22. april Skrevet 22. april Med resept kan du hente ut medisiner hvor som helst i hele Norge. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april Skrevet 22. april Man kan til og med få utlevert på hvit resept i Sverige, i utgangspunktet . feks lamisil tabletter til en femtedel av prisen det koster i Norge. Anonymkode: 82590...40d 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. april Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Man kan til og med få utlevert på hvit resept i Sverige, i utgangspunktet . feks lamisil tabletter til en femtedel av prisen det koster i Norge. Anonymkode: 82590...40d Da må du vel ha med resepten på papir, i Norge brukes vel omtrent bare e-resept, så du må be legen om å skrive den ut til deg. Om de gjør det apoteket om du spør, vet jeg ikke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. april Skrevet 23. april Lillemus skrev (12 timer siden): Da må du vel ha med resepten på papir, i Norge brukes vel omtrent bare e-resept, så du må be legen om å skrive den ut til deg. Om de gjør det apoteket om du spør, vet jeg ikke. Du må ha på papir ja. I Sverige. Anonymkode: 82590...40d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.