emilie321 Skrevet 24. april Skrevet 24. april Har et kne som er ganske utslitt og vondt. For å prøve og få litt mindre smerter nå jeg trener, så skal jeg prøve med en knestøtte. Men det er jo så menge forskjellige, så hva bør jeg se etter? Og hvilken tykkelse? 7mm gir nok bedre støtte enn 3mm, men er kanskje litt stiv når en feks skal gjøre knebøy o.l. Noen med erfaring eller kunnskap? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. april Skrevet 25. april De på apoteket skal ha litt peiling så ville forsøkt spørre der. Anonymkode: a0fbc...72b 0 Siter
emilie321 Skrevet 25. april Forfatter Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (36 minutter siden): De på apoteket skal ha litt peiling så ville forsøkt spørre der. Anonymkode: a0fbc...72b Takk for svar. Hadde tenkt å kjøpe i går, så jeg hadde på trening i dag. Siden jeg ikke fikk kjøpt, kan jeg sikkert spørre PTen om det også (har time med han idag). Hvis ikke han vet, så spør jeg på apoteket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.