Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Hei! Noen som har noen tips til meg (jente) hvordan jeg kan bli kvitt underhudsfett? Den mest effektive og beste måten, både når det gjelder mat og trening (forbrenningstrening)! Ønsker å få litt mer utbytte av styrketreningen, lyst til å se musklene å, ikke bare kjenne at de er der:) Klem fra meg:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guggen Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Hei. hvis du legger ut hvordan du trener og hvordan en typisk matdag ser ut for deg, blir det litt lettere å se hva du kanskje bør forandre på 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Hei. hvis du legger ut hvordan du trener og hvordan en typisk matdag ser ut for deg, blir det litt lettere å se hva du kanskje bør forandre på Hei! Trener mye styrke, samt en del aerobic, sykling osv. Spiser helt normal mat, men holder meg unna godteri,brus, fet mat osv. Spiser mange, små måltider ut over dagen.. Men trenger noen råd om hva slags mat som er mest gunstig, og hvordan jeg bør legge opp forbrenningstreningen min! Hilsen meg:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guggen Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Hei! Trener mye styrke, samt en del aerobic, sykling osv. Spiser helt normal mat, men holder meg unna godteri,brus, fet mat osv. Spiser mange, små måltider ut over dagen.. Men trenger noen råd om hva slags mat som er mest gunstig, og hvordan jeg bør legge opp forbrenningstreningen min! Hilsen meg:) ja altså 1. du må spise rett type mat 2. du må spise rett mengde mat jeg vet ikke hvor sunt du spiser, men skal jeg liste opp noen retningslinjer -spis 6 ganger om dagen (hver 3 time ca) -spis kun protein til det siste måltidet -eller spis karb og prot til hvert måltid -ikke spis deg skikkelig mett -prot kilder: magert kjøtt, fisk, melk osv - karb: ris, pasta, poteter, veldig grovt brød -ta en times gåtur før frokost hvis du har tid -prøvå få di deg sunt fett, fra fisk, olje, nøtter,(i moderate mengder) spør hvis noe er uklart 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 ja altså 1. du må spise rett type mat 2. du må spise rett mengde mat jeg vet ikke hvor sunt du spiser, men skal jeg liste opp noen retningslinjer -spis 6 ganger om dagen (hver 3 time ca) -spis kun protein til det siste måltidet -eller spis karb og prot til hvert måltid -ikke spis deg skikkelig mett -prot kilder: magert kjøtt, fisk, melk osv - karb: ris, pasta, poteter, veldig grovt brød -ta en times gåtur før frokost hvis du har tid -prøvå få di deg sunt fett, fra fisk, olje, nøtter,(i moderate mengder) spør hvis noe er uklart Hei guggen:) Tror det skal være ganske greit jeg! Det med riktig mengde, kalorier osv. "jobber" jeg med for øyeblikket, men fint med tips om rikitg mat i forhold til karbohydrater, fett og proteiner.. Får se om det ikke hjelper da! Thanx:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.