Gå til innhold

Anbefalte innlegg

påskelilje
Skrevet

Ja, da var enda en uke over 😁 Jeg får rapportere det jeg kan rapportere:

Tirsdag: Tur med turgjengen på jobb etter jobb, 6,7 km I kupert terreng. Ganske bra tempo. Pause inne ved et vann.

Torsdag: Tur i skogen med min sønn, 5,6 km. Hjalp til i flere timer i et sauefjøs.

Lørdag: Tur i skogen med sønnen mens vi ventet på bussen; 2,6 km

Søndag: Tur med dattera i Bymarka i Trondheim,  fra Skistua til Elgsethhytta; 8 km. Så flott turterreng det er der! Var nesten som å være på høyfjellet! Nysnø, ikke antydning til grønt verken på bakken eller på bjørka!

Fortsetter under...

emilie321
Skrevet

Har fått til mine 3 økter og denne uka er jeg spesielt fornøyd med å ha greid å gjennomført alle tre.  Forrige uke hadde jeg for mye å gjøre/avtaler og i tillegg hadde sovet dårlig lenge.  Så var sliten på mandag, men greide allikevel en tung økt. På kvelden var jeg skutt. Gjorde for mye tirsdagen, så på onsdag var jeg også helt skutt, så da droppet jeg å trene.  Gikk litt bedre på torsdag, så da fikk jeg en god økt. og på lørdag måtte jeg skikkelig sparke meg igang.  Satt hjemme å tenkte; hva er vitsen med å trene?   Kommer aldri til å greie dette. Så bestemte jeg meg for å dra på treningssenteret og så bare dra hjem igjen.  Men da jeg kom dit, så avtalte jeg med meg selv at jeg skulle ta 3 øvelser og deretter gå.  Resultatet var at jeg gjennomførte hele programmet.  Og var i bedre form både i hue og kropp enn før jeg begynte.  Så ja, denne uka er jeg veldig fornøyd med å ha gjennomført 3 økter på 75min hver.

Skrevet

Mandag: 2 km hvorav første km er bratt motbakke og så rask gange resten og siste km er lyktestolpejogging

Tirsdag: Styrketrening

Fredag: Styrketrening

Ellers småturer på rett over 1 km et par dager i uka, så ikke så mye kondisjonstrening forrige uke.

Grendel
Skrevet

Jeg var på reise forrige uke, men klarte å presse meg til å ta to joggeturer mellom all spisingen og drikkingen.

Litt kortere enn vanlig: 2 x 5 km.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...