Lillemus Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Siden ingen opprettet treningstråden i går så gjør jeg det nå, selv om jeg bare har to økter å vise til: tirsdag - ridetime søndag - sykkeltur på 63,7 km! Jada. La meg si det sånn, smertegrensa mi går på 50 km fant jeg ut, den siste mila hadde jeg nedtelling på ca. hver tohundremeter. "7,8 km igjen! 7,6 km igjen!" Foreløpig i dag er kroppen merkelig grei. 2 Siter
emilie321 Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Lillemus skrev (45 minutter siden): Siden ingen opprettet treningstråden i går så gjør jeg det nå, selv om jeg bare har to økter å vise til: tirsdag - ridetime søndag - sykkeltur på 63,7 km! Jada. La meg si det sånn, smertegrensa mi går på 50 km fant jeg ut, den siste mila hadde jeg nedtelling på ca. hver tohundremeter. "7,8 km igjen! 7,6 km igjen!" Foreløpig i dag er kroppen merkelig grei. Veldig bra jobba, 63,7km er et godt stykke. Særlig hvis en ikke har syklet endel. Fikk bare to økter jeg også. Har vært så innmari sliten, så måtte ta noen dager helt i ro. Gjør for mye iforhold til hva jeg har kapasitet til + at jeg sliter med søvnen og da blir det fort slik. Men jeg jobber jo for at kapasiteten skal bli bedre (og den er nok noe bedre nå enn i begynnelsen av mars) Mandag : Treningssenteret. 12 styrkeøvelser (75min) Fredag : Treningssenteret. Styrkeøvelser med PT i 45min med høy intensitet. Har egentlig 50min med PT, men på fredag var jeg fortsatt noe sliten + at han kjørte meg hardt og med ingen pauser på flere av apparatene (veksler da mellom to øvelser) Og i tillegg så økte jeg vektene på flere av apparatene. Så etter 45min sa han at jeg hadde fått nok og at vi heller kunne ta lenger neste gang. 3 Siter
Lillemus Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden emilie321 skrev (2 minutter siden): Veldig bra jobba, 63,7km er et godt stykke. Særlig hvis en ikke har syklet endel. Har flere lange sykkelturer bak oss fra påske og til nå, på 35-50 km, men fant altså ut at mer enn 50 blir for drøyt for skrotten min. 😁 1 Siter
Vhanja Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Wow, 6 mil sykling er rått! Min uke: Mandag: 5,6 km tur Onsdag: 1,5 km tur rask gange som oppvarming, deretter jogging (ny pers i antall min jogget, selv om det er dråpe i havet for andre så er det ny pers for meg). Torsdag: Styrketrening Fredag: 1,21 km tur Søndag: Styrketrening Har som mål nå og ha 2 styrkeøkter i uken og 2 kondisøkter i uken, sistnevnte varierer mellom powerwalk, langtur og jogging. 4 Siter
Grendel Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Jeg er fornøyd med uka. 7 km joggetur sammen med en fast gjeng. 6 km i helgen. Til sammen 13 km altså. Jeg tenker å øke til 15 km i uka og egentlig holde det der for å unngå å få vondt noen plass. Hvis jeg skal trene mer kondis får det bli å gå tur eller sykle. Den store dårlige samvittigheten er at jeg ikke trener styrke. 3 Siter
emilie321 Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Grendel skrev (13 minutter siden): Jeg er fornøyd med uka. 7 km joggetur sammen med en fast gjeng. 6 km i helgen. Til sammen 13 km altså. Jeg tenker å øke til 15 km i uka og egentlig holde det der for å unngå å få vondt noen plass. Hvis jeg skal trene mer kondis får det bli å gå tur eller sykle. Den store dårlige samvittigheten er at jeg ikke trener styrke. Jeg trener nå bare styrke og har litt dårlig samvittighet for og ikke trene kondis. Nå er det et mål da, det å trene kondisjon, men foreløpig er det jeg gjør faktisk nok for meg. 2 Siter
påskelilje Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Jeg har kommet fullstendig ut av rytmen med styrketrening 😮 - ettermiddagene og kveldene flyr så fort, jeg setter meg ofte ikke ned før i 22 tida 🙃😮 Går heldigvis litt tur da, med mannen fortrinnsvis Lørdag: 5,6 km i rolig tempo i lett terreng. Søndag: 7,4 km i middels tempo I krevende fjellterreng. Dett var dett 😅 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.