Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig en uke hvor jeg er ganske fornøyd! 

Man: 50 min tur, 36 min jogging, 25 min Absolution. Fint å jogge, men løp på asfalt og fikk veldig vondt i hoften. 

Onsdag: 1,5 time tur, Absolution og 20 min styrke overkropp

Torsdag: 1,5 time tur i skogen, kupert terreng

Fredag: Tabata og Absolution 

Søndag: 1,5 time skogstur, 20 min styrke overkropp 

Er på hytta, regner med at neste uke blir ganske lik. Hvordan har det gått med dere andre? 

Fortsetter under...

Skrevet

Her har det blitt mine 3 faste økter... Har begynt med slede på treningssenteret, så nå dytter og drar jeg 75kg fram og tilbake.  Skulle kanskje tro den øvelsen var litt kjedelig, men jeg liker den. Perset dessuten med hexbaren, nå løfter jeg 40kg. En bra forbedring fra 6kg for 10-11 uker siden. Igår var tanken å dra og sykle litt i dag, men jeg sov så mye i natt at jeg er helt i ørska, merkelig nok. Er fornøyd med uka.

Mandag : Treningssenteret, 10 øvelser (65min)

Onsdag : Treningssenteret, 12 øvelser (75min)

Fredag : Treningssenteret, trent med PT (50min)

Skrevet

Ble bare en styrkeøkt denne uka, men tok det igjen med en ekstra kardioøkt:

Mandag: 2 km med powerwalk/oppvarming, bratt bakke også lyktestolpejogging
Tirsdag: Styrketrening
Torsdag: 1,67 km - oppvarming, bratt bakke også jogge hjem
Fredag: 3,81 km tur

Skrevet

Alt i alt fornøyd med denne uken.

Mandag: Yoga
Onsdag: Tur 
Søndag: Styrke

Skrevet
Siena skrev (9 minutter siden):

Alt i alt fornøyd med denne uken.

Mandag: Yoga
Onsdag: Tur 
Søndag: Styrke

Jeg har begynt litt på yoga og elsker det! Hvilken yogaretning bruker du? 

Skrevet

Jeg trener vel bortimot minst her fortsatt. 

Det var en joggetur på ca 11 km i litt hurtig tempo (for meg) pluss en på 6 km joggetur i terrenget.

Jeg føler meg heldigvis lettere i kroppen etterhvert (selv om vekta sier noe annet). Det er alltid litt seigt å begynne å jogge på våren selv om jeg bruker tredemølle på vinteren.

Annonse

Skrevet
Soleil70 skrev (1 time siden):

Jeg har begynt litt på yoga og elsker det! Hvilken yogaretning bruker du? 

Ja, det er kjekt! Det vet jeg ikke helt egentlig, bruker bare å søke opp på youtube og da står det stort sett bare i tittelen at det er yoga, så usikker på hvilke retning det er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...