emilie321 Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Denne uka er jeg fornøyd. Har fått mine 3 økter og har fått gjort mye annet de dagene jeg ikke har trent. Så selvom jeg er sliten, så ser jeg at jeg stadig orker litt mer uten å bli helt kake. Har dessuten perset i flere øvelser, bla med sleden så drar og dytter jeg 85kg mange ganger (puster som en hval da🤭) og hexbaren løfter jeg nå 45kg. Gøy når jeg ser den framgangen. Mandag : Treningssenteret. Styrke, 12 øvelser (75min) Onsdag : Treningssenteret. Styrke, 9 øvelser (60min) Fredag : Treningssenteret. Trening med PT (50min) På onsdag kom en av de andre PTen bort til meg mens jeg trente. Han kommenterte at han syntes jeg trente godt. Sånt er gøy å høre. Hvordan går det med dere andre? 3 Siter
påskelilje Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Denne uka skulle jeg proklamere med brask og bram at nå var jeg virkelig tilbake med styrketrening og jogging, og til og med en dag på sykkel til jobben.... Hadde planlagt styrketrening både i løpet av uka og i helga, samt jogging i helga... MEN... Onsdag, min fridag, da jeg endelig skulle ha en skikkelig treningsøkt, måtte jeg besøke min mor og male på garasjen (meldt regn) Torsdag etter jobb FIKK jeg faktisk trent styrke - og det var 6 uker siden forrige gang! Så juhuuuuu for det 🇧🇻 Fredag morgen tok jeg frem sykkelen og begynte å sykle til jobb. Etter en drøy kilometer skjedde det noe (fremdeles uklart) som fikk meg til å ramle av sykkelen i fart, og jeg slo meg såpass hardt i hodet at jeg besvimte! Så måtte tilbringe hele fredagen på akuttmottaket. Heldigvis ingen skade på hjernen og ingen brudd, men jeg er forslått i begge armer, og jeg må ta det veldig med ro noen dager/en ukes tid.... 3 Siter
Soleil70 Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai påskelilje skrev (1 time siden): Denne uka skulle jeg proklamere med brask og bram at nå var jeg virkelig tilbake med styrketrening og jogging, og til og med en dag på sykkel til jobben.... Hadde planlagt styrketrening både i løpet av uka og i helga, samt jogging i helga... MEN... Onsdag, min fridag, da jeg endelig skulle ha en skikkelig treningsøkt, måtte jeg besøke min mor og male på garasjen (meldt regn) Torsdag etter jobb FIKK jeg faktisk trent styrke - og det var 6 uker siden forrige gang! Så juhuuuuu for det 🇧🇻 Fredag morgen tok jeg frem sykkelen og begynte å sykle til jobb. Etter en drøy kilometer skjedde det noe (fremdeles uklart) som fikk meg til å ramle av sykkelen i fart, og jeg slo meg såpass hardt i hodet at jeg besvimte! Så måtte tilbringe hele fredagen på akuttmottaket. Heldigvis ingen skade på hjernen og ingen brudd, men jeg er forslått i begge armer, og jeg må ta det veldig med ro noen dager/en ukes tid.... Kjære deg, så uheldig du var! Håper du får det bedre snart. Du kommer sterkt tilbake når tiden er inne! 0 Siter
Vhanja Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai påskelilje skrev (1 time siden): Denne uka skulle jeg proklamere med brask og bram at nå var jeg virkelig tilbake med styrketrening og jogging, og til og med en dag på sykkel til jobben.... Hadde planlagt styrketrening både i løpet av uka og i helga, samt jogging i helga... MEN... Onsdag, min fridag, da jeg endelig skulle ha en skikkelig treningsøkt, måtte jeg besøke min mor og male på garasjen (meldt regn) Torsdag etter jobb FIKK jeg faktisk trent styrke - og det var 6 uker siden forrige gang! Så juhuuuuu for det 🇧🇻 Fredag morgen tok jeg frem sykkelen og begynte å sykle til jobb. Etter en drøy kilometer skjedde det noe (fremdeles uklart) som fikk meg til å ramle av sykkelen i fart, og jeg slo meg såpass hardt i hodet at jeg besvimte! Så måtte tilbringe hele fredagen på akuttmottaket. Heldigvis ingen skade på hjernen og ingen brudd, men jeg er forslått i begge armer, og jeg må ta det veldig med ro noen dager/en ukes tid.... Oida, det var litt av en uke. Håper du kommer deg igjen fort! Denne uka var som forrige, hvor en styrkeøkt ble byttet ut med en kardioøkt: Mandag: 3,10 km - 1 km oppoverbakke og 2 km lyktestolpejogging Onsdag: 1,70 km - powerwalk Lørdag: 5,44 km tur Søndag - styrketrening 2 Siter
Grendel Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai påskelilje skrev (1 time siden): Denne uka skulle jeg proklamere med brask og bram at nå var jeg virkelig tilbake med styrketrening og jogging, og til og med en dag på sykkel til jobben.... Hadde planlagt styrketrening både i løpet av uka og i helga, samt jogging i helga... MEN... Onsdag, min fridag, da jeg endelig skulle ha en skikkelig treningsøkt, måtte jeg besøke min mor og male på garasjen (meldt regn) Torsdag etter jobb FIKK jeg faktisk trent styrke - og det var 6 uker siden forrige gang! Så juhuuuuu for det 🇧🇻 Fredag morgen tok jeg frem sykkelen og begynte å sykle til jobb. Etter en drøy kilometer skjedde det noe (fremdeles uklart) som fikk meg til å ramle av sykkelen i fart, og jeg slo meg såpass hardt i hodet at jeg besvimte! Så måtte tilbringe hele fredagen på akuttmottaket. Heldigvis ingen skade på hjernen og ingen brudd, men jeg er forslått i begge armer, og jeg må ta det veldig med ro noen dager/en ukes tid.... Godt det ikke gikk verre! 0 Siter
Grendel Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai (endret) emilie321 skrev (11 timer siden): Denne uka er jeg fornøyd. Har fått mine 3 økter og har fått gjort mye annet de dagene jeg ikke har trent. Så selvom jeg er sliten, så ser jeg at jeg stadig orker litt mer uten å bli helt kake. Har dessuten perset i flere øvelser, bla med sleden så drar og dytter jeg 85kg mange ganger (puster som en hval da🤭) og hexbaren løfter jeg nå 45kg. Gøy når jeg ser den framgangen. Mandag : Treningssenteret. Styrke, 12 øvelser (75min) Onsdag : Treningssenteret. Styrke, 9 øvelser (60min) Fredag : Treningssenteret. Trening med PT (50min) På onsdag kom en av de andre PTen bort til meg mens jeg trente. Han kommenterte at han syntes jeg trente godt. Sånt er gøy å høre. Hvordan går det med dere andre? Det høres bra ut. Jeg bruker også ofte sleden. (Eller skal jeg si brukte? Altfor lenge siden sist...) Jeg tror man får brukt mange muskler på en naturlig måte. Uansett: For min del ble det to joggeturer. Den ene var intervall på bane. Den andre var i terrenget med kona. Til sammen 14 km. Sånn sett greit. Jeg er egentlig mest utslitt av diverse ute-arbeid i går. Endret 26. mai av Grendel 3 Siter
Soleil70 Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Veldig fornøyd med forrige uke. Mandag 1,5 time tur og 25 min Absolution (mage( Tirsdag Bar ved i 70 minutter og 20 min styrke overkropp Onsdag Tur 1 time, 30 min jogging, 25 min Absolution Torsdag 20 min overkropp og Absolution Fredag 1,5 time tur i skogen Søndag Tabata 25 min, 10 min styrke overkropp, 1,5 time tur i skogen Siste uke på hytta nå, litt forkjøla i dag og store vannblemmer etter nye sko, men er spent på å utforske en skogsvei jeg fant i går 🥳 3 Siter
emilie321 Skrevet 26. mai Forfatter Skrevet 26. mai påskelilje skrev (1 time siden): Denne uka skulle jeg proklamere med brask og bram at nå var jeg virkelig tilbake med styrketrening og jogging, og til og med en dag på sykkel til jobben.... Hadde planlagt styrketrening både i løpet av uka og i helga, samt jogging i helga... MEN... Onsdag, min fridag, da jeg endelig skulle ha en skikkelig treningsøkt, måtte jeg besøke min mor og male på garasjen (meldt regn) Torsdag etter jobb FIKK jeg faktisk trent styrke - og det var 6 uker siden forrige gang! Så juhuuuuu for det 🇧🇻 Fredag morgen tok jeg frem sykkelen og begynte å sykle til jobb. Etter en drøy kilometer skjedde det noe (fremdeles uklart) som fikk meg til å ramle av sykkelen i fart, og jeg slo meg såpass hardt i hodet at jeg besvimte! Så måtte tilbringe hele fredagen på akuttmottaket. Heldigvis ingen skade på hjernen og ingen brudd, men jeg er forslått i begge armer, og jeg må ta det veldig med ro noen dager/en ukes tid.... Så kjedelig, men så bra at det ikke gikk verre. Du må ha riktig god bedring 🥰 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.