Thebutterfly Skrevet søndag kl 15:35 Skrevet søndag kl 15:35 (endret) Jeg har hatt et konstant sultfølelse for tiden grunnet en medisin som jeg må bruke. Dette har ført til en total ekstrem vektoppgang på kort tid.😐 Jeg har derfor lagt meg i hardtrening. Det er lettere å gå opp i kilo enn ned 😅 .Gikk ca 21 km torsdag, 2 økter fredag morgen og kveld - intervaller, lørdag trening 2,5 km motbakke morgen og rask gange 3 km på kvelden. I dag 8 km intervaller. Kostholdet er endret. Jeg har kuttet all sukkerholdig brus. Noe jeg drakk mye av. Har regelmessige måltider til faste klokkeslett, og er på lavkalori. Men er skrubbsulten hele tiden men kjemper imot for jeg må ned i vekt nå . 71kg (5 kg opp på kun få uker) er for mye med tanke på høyde på 1.67. Så her blir det hardtrening fremover 😆. Byttet ut godteskålen med bær. Hva med dere? Trener dere bra nå? 😊 Endret søndag kl 15:43 av Thebutterfly 5 Siter
emilie321 Skrevet søndag kl 17:21 Skrevet søndag kl 17:21 Denne uka ble ikke som jeg hadde planlagt, men burde jo ha sett tegnene komme. Har gjort altfor mye i forhold til hva jeg har kapasitet til, så på mandag ble det ikke noe trening, men sofaen istedenfor. Tirsdag hadde jeg en avtale jeg burde hatt avlyst, med det resultat at onsdagens trening ble helt umulig. Var så sliten. Mistet all motivasjon til både trening og andre ting, men greide å sparke meg avgårde på treningssenteret på torsdag og på lørdag. Så jeg greide iallefall to kortere økter. Torsdag : Treningssenteret. Styrketrening 60min Lørdag : Treningssenteret. Styrketrening 50min Håper neste uke blir bedre 3 Siter
Soleil70 Skrevet søndag kl 17:33 Skrevet søndag kl 17:33 Litt trå start første halvdel av uka men tok seg litt opp. Tirsdag 50 min tur, 30 min jogging, 20 min styrke overkropp + Absolution (30 min mage) Torsdag Tur 1,5 time på skogsvei, hvorav 30 min bratt stigning, 30 min Absolution Fredag 20 min styrke overkropp, 30 min Absolution Søndag 2 timer tur, 20 min styrke overkropp, 30 min Absolution Mye Absolution, jeg legger nemlig så lett på meg på magen 🙈. Målet for neste uke er 5 dager med aktivitet, og en dag skal være med Tabata. 3 Siter
påskelilje Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Uka har vært preget av den smellen jeg fikk på sykkelen uka før, så ingen ordinær trening på meg. Men jeg gikk bort il der jeg falt på mandag, og tilbake. Det ble 4 km. Og så var mannen og jeg på en lang og rolig tur i skogen på torsdag, og det ble faktisk 9 km. 3 Siter
Vhanja Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Ingen trening på meg forrige uke. Da jeg skulle sette på plass en 35 kg vektstang tilbake på racken forrige søndag, så må jeg ha løftet feil fordi jeg har hatt vondt i korsryggen siden. Så har tatt flere dagers hvile. Og helga droppet jeg all trening da vi fokuserte på ordentlig vårrengjøring av leiligheten. 0 Siter
Grendel Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Jeg holdt fortet, vil jeg si. En joggetur på 7.5 km pluss en på ca 6km. 2 Siter
Vhanja Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Grendel skrev (Akkurat nå): Jeg holdt fortet, vil jeg si. En joggetur på 7.5 km pluss en på ca 6km. Det er bra noen kan ta en for laget. 😅 0 Siter
påskelilje Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Vhanja skrev (13 timer siden): Ingen trening på meg forrige uke. Da jeg skulle sette på plass en 35 kg vektstang tilbake på racken forrige søndag, så må jeg ha løftet feil fordi jeg har hatt vondt i korsryggen siden. Så har tatt flere dagers hvile. Og helga droppet jeg all trening da vi fokuserte på ordentlig vårrengjøring av leiligheten. Kjedelig med feilløft. Håper ryggen kommer seg raskt! 0 Siter
Vhanja Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden påskelilje skrev (8 timer siden): Kjedelig med feilløft. Håper ryggen kommer seg raskt! Takk, den kommer seg nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.